środa, 3 października 2012

3 w 1 sukienka

Dziś na szybko. W końcu znalazłam chwilę czasu, aby wskoczyć w moje ostatnio 
uszyte dzieło - rozdzielając je na 3 części.
Jak wcześniej wspomniałam nie jest to typowa sukienka, 
ale sukienka wielofunkcyjna, czyli 3 w 1. 
Składa się z body - topu, spódnicy ołówkowej i paska w formie baskinki. 
Razem i oddzielnie jakoś wygląda. 
Tutaj link do posta sukienki miętowej w komplecie.
Kolorystycznie przypasował mi kołnierzyk DIY, którego niedawno wyczarowałam.
Obiecuję, że jest to już ostatni post o tej sukience, bo ileż można pisać o tym samym ;)

Pozdrawiam Was serdecznie !

Niedługo wstawię coś nowego z DIY ;)
spódnica ołówkowa


baskinka

baskinka

bluzka miętowy top

miętowa bluzka, top
sukienka 3w1: charme e chique
spódnica ołówkowa: charme e chique
kołnierzyk: DIY by charme e chique


17 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda ten zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie !
    masz nie tylko sukienkę, ale również bluzkę, spódnicę, baskinkę
    i tyle możliwości...

    :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion



    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super! oby wiecej takich pomysłów i projektów ;)


    http://mojemalefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy jest możliwość kupna? Zapraszam do siebie i obserwuję! http://jadorelamodeetlestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest możliwość zamówienia ;)

      Usuń
    2. Jest boska ! A jaka jest cena!? Zastanowić się muszę. Poza tym widzę ze jesteś chyba szczuplejsza:)

      Usuń
    3. Zostaw maila to wszystko napiszę ;)
      albo napisz do mnie na maila.

      Usuń
  5. Sama bym chciała taką spódnicę...

    OdpowiedzUsuń
  6. Baaaardzo podoba mi się wielofunkcyjność sukienki:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem pod ogromnym wrażeniem - całość prezentuje się perfekcyjnie. Wprost genialne i bez skazy. Kochana z całą pewnością masz talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Sukienka piękna, ale jej praktyczność przewyższa wszystko :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Koszula z pierwszego zdjęcia oraz Twoja figura <3!

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem pod wielkim wrażeniem ! <3
    http://panna-mai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jesteś genialna! zazdroszczę wyobraźni, zdolności i niesamowitej precyzji! Jestem zachwycona!:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
  12. tak sobie patrzę na ciebie i zastanawiam się kogo mi przypominasz i nagle olśnienie Jessica Alba :)masz fantastyczną figurę i chyba nie ma rzeczy w której wyglądasz źle :)a do tego pięknie szyjesz

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.