środa, 3 października 2012

3 w 1 sukienka

Dziś na szybko. W końcu znalazłam chwilę czasu, aby wskoczyć w moje ostatnio 
uszyte dzieło - rozdzielając je na 3 części.
Jak wcześniej wspomniałam nie jest to typowa sukienka, 
ale sukienka wielofunkcyjna, czyli 3 w 1. 
Składa się z body - topu, spódnicy ołówkowej i paska w formie baskinki. 
Razem i oddzielnie jakoś wygląda. 
Tutaj link do posta sukienki miętowej w komplecie.
Kolorystycznie przypasował mi kołnierzyk DIY, którego niedawno wyczarowałam.
Obiecuję, że jest to już ostatni post o tej sukience, bo ileż można pisać o tym samym ;)

Pozdrawiam Was serdecznie !

Niedługo wstawię coś nowego z DIY ;)
spódnica ołówkowa


baskinka

baskinka

bluzka miętowy top

miętowa bluzka, top
sukienka 3w1: charme e chique
spódnica ołówkowa: charme e chique
kołnierzyk: DIY by charme e chique