sobota, 6 października 2012

DIY getry

Dzisiaj DIY wzorzystych getrów z męskich, grubych skarpet. 
Sposób szybki i bardzo prosty - nawet dla osób nie posiadających maszyny do szycia. 
Na samym końcu tutorial. 

getry DIY charme e chique


Robi się coraz chłodniej, a takie getry robią również za ocieplacze i są jak najbardziej pożądane, bynajmniej przeze mnie. 
Cały rok mam zimne ręce i nogi, więc taka dodatkowa 
ochrona przed utrata ciepła jest wręcz wskazana.
Modne, wygodne i praktyczne. 
Można zakładać je normalnie, czyli wkładać w buty bądź bezpośrednio na buty.
Dobrze wyglądają do krótkich kozaków lub botków.

Lubię, więc zaopatrzyłam się w dwie pary - 
szare i bardziej uniwersalne czarne. 

getry DIY charme e chique

getry DIY charme e chique

getry DIY charme e chique



Wywijamy skarpety na lewą stronę, zaznaczamy mydełkiem piętę, palce i odcinamy.
Kolejno idzie w ruch igła i nitka - zbieramy nadmiar skarpetki przy pięcie, 
aby ją wyprostować, tworząc jakby zakładkę i zszywamy po linii prostej.
Kolejno zszywamy boki, czyli odcięte pięty. Dół getrów - odcięte palce, aby się nie siepał powinien być również obszyty (chociażby ręcznie). 



getry: DIY charme e chique

4 komentarze:

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.