poniedziałek, 1 października 2012

MIĘTOWO

Dzisiejszy post - ostatnio uszyta sukienka ląduje na mnie. W całej okazałości, w komplecie. 
A czemu tak? Bo to nie jest do końca sukienka, ale 3w1.
Mam nadzieję, że znajdę jutro albo pojutrze czas żeby wskoczyć w nią raz jeszcze i pokazać Wam ją w innych odsłonach ;)

miętowa sukienka z baskinką by charme e chique



miętowa sukienka z baskinką by charme e chique

miętowa sukienka z baskinką by charme e chique
sukienka: charme e chique
zdjęcia: Nazim

21 komentarzy:

  1. Ten komplet jest...zachwycający! domyślam się, że całość to 1.bluzka 2.baskinka i 3.spódnica :)
    Bluzka jest pięknie wykończona i nie mówię tu tylko o wstawce z tiulu ale też o tych ćwiekach/koralikach(?) A baskinka zapinana na guziczki <3
    Do twarzy Ci w tym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tobie wygląda jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale cudo !!!

    na Tobie wygląda jeszcze piękniej, niż na manekinie...

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie w niej wyglądasz:)zazdroszczę figury...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wygląda ta sukienka na żywej osobie. Bajecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. szczerze mówiąc nie przepadam ani za miętą ani za baskinką...ale tej sukience nie mogę odmówić piękna <3 prześliczna, wygląda na cudnie wykończoną, leży idealnie.
    zaglądam tu pierwszy raz, ale widzę, że masz ogromny talent. zazdroszczę i podziwiam.

    pozdrawiam

    persona non grata

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest cudowna, śliczna, wspaniała, nawet nie wiem jakich słów mam użyć, aby ją opisać :) fantastycznie leży i nieziemsko się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale piękna sukienka i ile w niej elegancji , Cudowna i prezentuje się na Tobie wyśmienicie .
    Jest taka delikatna a zarazem szalowa .

    OdpowiedzUsuń
  9. Powiem że super wyszła, chylę czoło

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka, a Ty wdzięcznie w niej wyglądasz. Jedynie ta organza mi trochę nie pasuje na baskinkę -chyba za dużo połysku.

    OdpowiedzUsuń
  11. Love this dress and looks perfect on you!
    I am following you ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. ja również jestem zwolenniczką funkcjonalności i kiedy szyję sukienkę, to właśnie z reguły dzielę ją na dwoje, żeby mieć i bluzkę i spódniczkę no i sukienkę!

    całość wyszła genialnie, kolor piękny, krój piękny, a aplikacja na piersiach to już arcydzieło! jednak ja bym sugerowała długość przed kolano, ale to chyba tylko kwestia gustu, albo przyzwyczajenia? mniejsza z tym, sukienka rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowna ta sukienka!!! Zakochałam sie w niej!!! Ja też zaczynam szyć, ale tak amatorsko więc korzystam z gotowych wykrojów. A takiej slicznej sukienki nigdzie nie ma:(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie szyjesz! Bardzo lubimy takie blogi:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.