czwartek, 20 września 2012

DIY kołnierzyk

To była ciężka noc... 
nigdy nie lubiłam sypiać w nowych miejscach. 
Mam nadzieję, że szybko się przyzwyczaję do nowego łóżka.
Budziłam się co dwie godziny i zastanawiałam czy drzwi są zamknięte.
Nawet nic się nie śniło. 
Przed zaśnięciem snułam plany na następny dzień. 
Oczywiście pierwsze co to POST tutaj. 
Oto jestem. 
Kolejno trzeba się do końca rozpakować i przygotować dobre miejsce do tworzenia.


Moje pierwsze DIY kołnierzyka - czegoś takiego chyba jeszcze nie było ;-)
Jak zrobić kołnierzyk DIY, domowy recykling,

Jak zrobić kołnierzyk DIY, domowy recykling,

Jak zrobić kołnierzyk DIY, ozdobiony kołnierzyk

Jak zrobić kołnierzyk DIY, ozdobiony kołnierzyk

Jak zrobić kołnierzyk DIY, ozdobiony kołnierzyk


Czas się zadomowić, hej !

14 komentarzy:

  1. a no fakt, takiego kołnierzyka jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też takiego nie widziałam, świetny pomysł! Ale na czarnym kołnierzyku chyba lepiej by te ślimaczki wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo super jeszcze takiej wersji kołnierzyka nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ej, jest cudowny !

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. hej fajny blog... widzę że założyłyśmy blogi w tym samym czasie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://aguniamojswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koncepcja na różyczki - jakby je tak jako głęboki dekolt na plecach bawełnianego topu wpasować??? Zazdroszczę przyjaźni z maszyną - super projekty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, jestem zachwycona!!Jest piękny i elegancki. Zapraszam do mnie w wolnej chwili: http://lacajadeoro.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. swietny kolnierzyk! xxx

    Zapraszam na moj blog, zorganizowalam male rozdanie w ktorym do wygrania jest symboliczny prezent zakupiony z mysla o zwyciezcy, sugestie mile widziane ;))
    Its just my way of saying thank you!

    Anna-Maria :))
    http://n-twicfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nowe miejsce, nowe pomysły- jestem dumna:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny kołnierzyk!!

    http://nextfashionlover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.