niedziela, 27 lipca 2014

maxi na cyplu

Nie będę pisać, że dawno mnie tu nie było, bo kto do mnie zagląda ten wie, że ostatnie posty zaczynają się właśnie od podobnego stwierdzenia... i przeprosin. 
Już nie będę tak zaczynać – jak będę to będę. 
I już. 
biała długa suknia

Dzisiejszy post bieli. 
Nocą. 
Na cyplu.
W wodzie.












Zanim zacznę się rozpisywać na temat sukienki, pochwalę się zdobytym tytułem magistra. W końcu siedzi pełne wykształcenie wyższe – koniec edukacji. W związku z tym mogę dopiero teraz całkowicie skupić się na projektowaniu i szyciu ciuchów.

Pierwsza profesjonalna sesja zdjęciowa już za MARACHIC – zdjęcia wkrótce. 
Wymarzona kolekcja dopiero przede mną, ale póki co zasłużony odpoczynek, 
w trakcie którego zrodziły się nowe inspiracje. 
Tego potrzebowałam.

biała długa suknia na zamówienie

Sukienki maxi z warkoczami na plecach i w pasie. 
Zostały ostatnie 3 białe i 3 szare sukienki maxi (rozm. S, M) w promocyjnej cenie:
139 złotych z przesyłką w cenie
Biała maxi posiada dodatkowo warkocz po całej długości tyłu.

biała długa suknia na zamówienie

Zamówienia można składać przez wiadomość na Facebook'u lub drogą mailową na adres marachic@marachic.pl 

biała długa suknia na zamówienie

biała długa suknia na zamówienie

biała długa suknia na zamówienie

biała długa suknia na zamówienie

biała długa suknia na zamówienie

biała długa suknia na zamówienie

Mam dla niektórych z Was coś jeszcze... odświeżyłam playliste nut grających na blogu ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.