wtorek, 16 lipca 2013

bombkowe spodenki

spodenki a'la spódniczka
Pogoda wariuje. 
Akurat podczas robienia zdjęć słońce postanowiło wyjść zza chmur.
Dziś mam dla Was bombkowe spodnie, które mogą być mylone ze spódniczką. 
Naszło mnie ostatnio na takie kroje. 
Może to przez wygodę- można w nich skakać i o nic się nie martwić.
Góra to body od sylwestrowej sukienki
Takie kilkuczęściowe stroje jak widać są bardzo użyteczne ;)

krótkie spodenki a'la spódniczka
bombkowe krótkie spodenki
spodenki jak spódniczka
szerokie spodenki jak spódniczka
bombkowe szerokie krótkie spodenki
bombkowe spodenki
spodenki a'la spódniczka
bombkowe spodenki a'la spódniczka
bombkowe spodenki a'la spódniczka
bombkowe spodenki
x

i serdecznie zapraszam Was do polubienia mojej strony na facebooku 
dziękuję za dotychczasowe polubienia :)
charme e chique na facebooku

64 komentarze:

  1. Świetne i genialnie w nich wyglądasz! Zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne spodenki i śliczne zdjęcia <3 Ogólnie fajny blog :) Obserwuję.
    http://monikanagly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. No rewelacja, za pierwszym razem myślałam, że to spódnica. Pięknie wyglądasz. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. spodenki są urocze!:)
    faktycznie można je pomylic ze spódniczką.
    cały zestaw na duży plus!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się wysoki stan i karczek spodenek, są bardzo oryginalne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz zgrabne nogi ! spodenki super ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz bardzo oryginalne pomysły, podoba mi się ta stylizacja ;-)
    Chciałam Cie obserwować ale nie widzę tej opcji :-(

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałaś rację, miałam coś nie tak z ekranem,
      już obserwuję ;-)

      Usuń
  8. Baardzo podoba mi się ta stylizacja! Świetnie wyglądasz ;)
    Fajny blog^^

    Obserwujemy? Ja już! ;)
    http://codzia-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. strasznie podoba mi się ten zestaw! genialne spodenki.

    OdpowiedzUsuń
  10. jakie świetne spodenki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi się podobają:) ciekawe masz pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ fajne te spodenki! no napatrzeć się nie mogę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ojej ! świetnie na Tobie leżą ;) fajnie też się prezentują w połaczeniu z koronkowym topem ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Extra spodenki!Wyglądasz rewelacyjnie,pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale oryginalny krój-świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy krój spodenek :) i koronkowa góra jest swietna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie tu masz ;) Ładnie zdjęcia ;3
    Zapraszam do mnie http://paulinkq-my-life.blogspot.com/
    Obserwujemy ? ;)))ja już liczę na rewanż <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Kreatywnie tu i z pomysłem. Piękne zdjęcia i Ty <3

    OdpowiedzUsuń
  19. również Cię obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny i obserwowanie. :) Świetne spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. spodenki cudne!:D ja również obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  22. WOW! Spodenki faktycznie bombowe! :D uwielbiam taki styl :))
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja rownież obserwuję. Sliczne zdjecia!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepięknie wszystko ze sobą połączyłaś. ;) Bardzo mi się podoba taka koncepcja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne, zgrabnie Ci w nich :))

    OdpowiedzUsuń
  26. to spodenki?! wow świetne!! :)
    zapraszam do mnie , nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  27. powiedziałabym nawet bombowe! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne spodenki! Bardzo praktyczne, wyglądają jak spódniczka i są tak zwiewne, a wygodne jak spodenki!

    Dziękuję za odwiedziny bloga i zawsze zapraszam ponownie:)

    http://made-in-joy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Super spodenki. Podoba mi się ten blog.xD

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniała kreacja! Totalnie mnie zauroczyła:) ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja!

    Gratuluję 400 obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sa bombowe<3
    zrob mi takie :*

    OdpowiedzUsuń
  33. bardzo przyjemny wakacyjny zestaw :) oryginalna spódniczka i świetny koczek :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajne, niepowtarzalne rzeczy :) Będę obserwować i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. swietne te spodenki :) i topik tak samo :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  36. podoba mi się ten zestaw ;) kolorowa spódnica <3
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji! ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. rewelacyjne spodenki :) wyglądają jak spódniczka, anie trzeba się martwić, że nam coś podwieje :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ty to kobieto masz talent i rękę do szycia i tworzenia.
    jestem pełna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  39. spodenki świetne:) w sam raz na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  40. FAJNE;)

    POZDRAWIAM I OBSERWUJĘ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetna spódniczka! Super wszystko skomponowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  42. Rewelacyjnie wyglądasz!!! Spodenki są cudne!
    pozdrawiam i w wolnym czasie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. jesteś ideałem kobiety! może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  44. Góra zdecydowanie przypadła mi do gustu i jeszcze ta koronka.. mm :)

    wpadnij do mnie www.fearlovee.blogspot.com, zachęcam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetne zdjęcia :) bardzo, bardzo ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  46. ale rewelacyjnie Ci te spodenki wyszły! Jestem zachwycona! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  47. Śliczna ta spódniczka *_* Ładnie Ci w niej.

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne te spodenki! Podkreślają szczupłe nóżki. Masz bardzo ładną figurę. I twarz, którą z chęcią bym umalowała :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Super wyglądasz, tak lekko i dziewczęco ;)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  50. uśmiecham się do tych zdjęć , widać ,że jesteś mega sympatyczna ;)
    no i świetnie wyglądasz!
    margarittasdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piękne zdjęcia, zdolna i piękna z Ciebie kobitka :) dziękuję za odwiedzenie mojego bloga :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Pretty skirt and top! Would you like to follow each other via GFC, bloglovin' and facebook?

    Evi xoxo

    Check my transparent bag collection and shop online on evvou.tictail.com

    The Notebook of a Fashion Lover

    OdpowiedzUsuń
  53. urocza stylizacja,prześliczne spodenki.
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  54. genialne :) wygoda + elegancja.

    zapraszam http://dressmakingorwhat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetna stylizacja!!!:) obserwuje i zapraszam do siebie:) Organizuje spotkanie blogerek w Gdańsku, jeżeli jesteś zainteresowana napisz do mnie lady.pink.outfit@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.