sobota, 20 lipca 2013

sukienka z chusty - kwiatowe ombre

sukienka z chusty, czyli coś prostego i dla każdego ;)
nie jestem wielbicielką chust przy normalnym ich zastosowaniu, wolę inne rozwiązania.

tą chustę kupiłam przypadkiem, spodobała mi się jej kolorystyka i wzór.
niczego sobie, kwiatowe ombre. 

trzymając ją w rękach w sklepie już wiedziałam co z niej powstanie.
letnia luźna sukienka idealna na plac zabaw (bądź na plażę).

sukienka z chusty
sukienka z chusty
letnia sukienka z chusty
letnia sukienka z chusty
sukienka z chusty
letnia sukienka z chusty
aby wykonać sukienkę z chusty musimy przede wszystkim sprawdzić jej szerokość i długość 
(żeby zakrywała co trzeba).
chustę składamy na pół i ręcznie (delikatnie) zszywamy po obu stronach zostawiając otwory na ręce (według uznania). 
ostatni, najtrudniejszy etap to wycięcie otworu na głowę i opalenie go (ja zrobiłam to za pomocą świeczki) aby się nie siepał.

czemu nie pokazuje krok po kroku jak zrobiłam tą sukienkę z chusty? 
-ponieważ zrobiłam ją spontanicznie na kolanie, zupełnie do tego nieprzygotowana.
sukienka z chusty

x