sobota, 20 lipca 2013

sukienka z chusty - kwiatowe ombre

sukienka z chusty, czyli coś prostego i dla każdego ;)
nie jestem wielbicielką chust przy normalnym ich zastosowaniu, wolę inne rozwiązania.

tą chustę kupiłam przypadkiem, spodobała mi się jej kolorystyka i wzór.
niczego sobie, kwiatowe ombre. 

trzymając ją w rękach w sklepie już wiedziałam co z niej powstanie.
letnia luźna sukienka idealna na plac zabaw (bądź na plażę).

sukienka z chusty
sukienka z chusty
letnia sukienka z chusty
letnia sukienka z chusty
sukienka z chusty
letnia sukienka z chusty
aby wykonać sukienkę z chusty musimy przede wszystkim sprawdzić jej szerokość i długość 
(żeby zakrywała co trzeba).
chustę składamy na pół i ręcznie (delikatnie) zszywamy po obu stronach zostawiając otwory na ręce (według uznania). 
ostatni, najtrudniejszy etap to wycięcie otworu na głowę i opalenie go (ja zrobiłam to za pomocą świeczki) aby się nie siepał.

czemu nie pokazuje krok po kroku jak zrobiłam tą sukienkę z chusty? 
-ponieważ zrobiłam ją spontanicznie na kolanie, zupełnie do tego nieprzygotowana.
sukienka z chusty

x


42 komentarze:

  1. Wow, a z tym kapeluszem- mistrzostwo. (:

    fashionbyvera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Znakomicie wyglądasz :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no super look ;D
    Będzie mi miło jak zaobserwujesz <3
    nat-natti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie to wymyslilas!!cudnie z kapeluszem xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł na prostą i wygodną, a do tego ciekawą sukienkę:) brawo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Niby proste, a jaki efekt :) Świetny kapelusz .

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna! idealna na plażę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna chusta, sukienka z niej jeszcze piękniejsza! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz!

    zabawa-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna, ale kapelusz jest boski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastycznie Ci to wyszło! Masz świetne pomysły, ja bym nie wpadła na coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  12. no lato na całego w takiej kiecce, super. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hehe kapelusz przejął kontrolę nad komentarzami - sama przyznam że sukienka z kapeluszem wygląda jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna sukienka! uwielbiam takie klimaty!<3

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł z kapeluszem rewelacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. boooskiee! <3 w sam raz nad jezioro ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. pytałaś o obserwowanie ;) dodaję

    OdpowiedzUsuń
  18. pomysłowo! ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, ładne zdjęcia :)

    Zapraszam na letmelook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny patent - takie proste, a efekt robi olbrzymie wrażenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bomba a z tym kapeluszem po prostu mega ślicznie:]

    OdpowiedzUsuń
  22. Z kapeluszem wspaniale!

    http://ellligame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz genialny gust muzyczny <3 Już nie wiem , którą piosenkę ściągam dzięki Twojemu blogowi :p

    http://vainvariety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. niebywały pomysł jestem pod wrażeniem i zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wyszło rewelacyjnie :) z kapeluszem wygląda bardzo plażowo :)

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW, fajny pomysł! :D
    ładnie, modnie no świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  27. świetnie wyglądasz:D kapelusz- rewelacja!:D

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny pomysł ;) Z kapeluszem wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  29. Odkąd zobaczyłam tę Twoją sukienkę zaczęłam szukać jakiejś ładnej chusty w lumpeksach. Na razie moje poszukiwania są bezowocne, ale jak tylko znajdę taką, która spełni moje oczekiwania, zgapiam pomysł. Bo jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję talentu, sukienka jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. ciekawy pomysl, fajny efekt ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. dziękuje bardzo ! :)
    kolejny post już jutro ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. darling follow you!!!

    pls follow me:33

    www.beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. To nic że na kolanie, wyszło rewelacyjnie, podziwiam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zachęcam do udziału w konkursie. Do wygrania jest kopertówka. Oglądała Twoje stylizacje i myślę, że może Ci się spodobać.
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=473282609433573&set=a.346371858791316.79850.346269172134918&type=1&relevant_count=1
    P.S. To nie spam! Ja po prostu wierzę w siebie :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.