sobota, 18 maja 2013

powtórka

wisząca małpa
Po długim czasie mojej nieobecności tutaj, nie wiem za bardzo o czym mogłabym napisać.
Kurczę.
Minął cały miesiąc, a tyle przez ten czas się wydarzyło.

Jeszcze do tego wszystkiego wracam i pokazuje się Wam w sukience, którą już widzieliście.
Wstyd, ale nadrobię i zrobię BOOM.
Obiecuję.
Na tę chwilę nic więcej nie dodam.
Nie dopiszę.
Do zobaczenia niedługo.



koronkowa sukienka bombkowa


koronkowa sukienka bombkowa
 sukienka: charme e chique
zdjęcia: .

35 komentarzy:

  1. hi great post! you look good. Cool outfit :-)

    Check out my blog and show some love ;-)

    www.antwerpstreetfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Kaskaderka z ciebie, jak zobaczyłam te deski to mały dreszczyk mnie przeszedł, do pracy śliczna, bo ja nie mam co ogladać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja i sesja! ostatnie zdjęcie niesamowite <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ojeeeej, tanecznie, pięknie:) ostatnie zdjęcie jest super:)


    http://high-heeled-view.blogspot.com/

    <3<3

    OdpowiedzUsuń
  5. cudownie, cudownie, cudownie! czekałam na nowy post:)
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawialam sie czy to bezpieczna miejscowka na zdjecia! tak czy inczej pieknie wygladasz!

    www.blogdrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cieszę się z Twojego powrotu.
    i czekam na BOOM. ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Z niecierpliwością czekam na kolejne wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnie zdjecie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie naj ! *,*

    http://sweetpastrylovelyteen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej :*

    Masz ochotę na nowości w szafie ? Masz okazje na wyciągniecie ręki. Wystarczy , że weźmiesz udział w moim konkursie, do wygrania bon o wartości 100$ !

    http://ashplumplum.blogspot.com/2013/05/konkurs.html

    zapraszam i pozdrawiam Joasia :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej! Słodka sukienka :) Zjadłabym :3
    Sorry za spam, ale zaczynamy prowadzić bloga o podobnej tematyce i Was na niego zaprosić :)

    www.darkrainbowdiy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnie zdjęcie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie bomba, podziwiam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. na prawdę ciekawy pomysł na sesję ;)

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Palce bolą... ale warto schować nogi w sejfy wrocławskie, na przyszlosc sie przydadza ;] strój super

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna jesteś + wspaniała figura!
    zapraszam do mnie,nowy post, koniecznie wejdź!!! :D
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow... you look so beautiful!! Stunning pics... love the last pic... perfect! :) Check out my blog... and what do you think... do you wanna follow each other?
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. czekamy !


    diy-by-cookie - słodka biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  20. really nice blog...thanks for your lovely comment i'm following you

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sukienkę widzę po raz pierwszy i stwierdzam, że jest śliczna ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale super zdjęcia, szczególnie to ostatnie :) Fajna sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialne zdjęcia, a sukieneczka przeurocza.
    Pzdr!

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia i stylizacja.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/2013/07/jeans-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  25. To ostatnie zdjęcie jest takie magiczne .. łał , jestem pod dużym wrażeniem !

    OdpowiedzUsuń
  26. śliczna sukienka! *_*
    obserwujemy ;)

    http://belladulcechica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Skojarzyło mi ise z dirty dancing :D Fajna muzyczka w tle leci t pewnie dlatego :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.