piątek, 19 kwietnia 2013

zwiewna maxi

mam dla Wa kolejną odsłonę prześwitującej spódnicy, tym razem spódnicy maxi.
spódnica idealna na nadchodzące upały.
jest prześwitująca tak jak lodowa krótka z poprzedniego postu, więc naciągnięta na czarną mini tworzy smaczną całość.
bynajmniej w moim odczuciu.
jakie jest Wasze?
spódnica może być zakładana różnorako.
na zdjęciach pokazałam możliwości noszenia spódnicy.

normalnie
lewa strona
maxi z baskinką
radosna twórczość
baskinka
baskinka ze spódnicy maxi
baskinka ze spódnicy maxi
midi
przezroczysta, zwiewna maxi
spódniczka z poprzedniego postu w innej odsłonie, z 'podszewką' w formie czarnej miniówy.
tutaj możecie zobaczyć jak wygląda pod legginsy.
zdjęcia: Nazim
spódnice: charme e chique

34 komentarze:

  1. Strasznie podobaja mi się te zwiewne spódniczki! Koniecznie się zaopatrzę w maxi ;-)
    Obserwuję!:-) www.sandicious.blogspot.com zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. woow! the first skirt is awesome!! :D love it!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne spódniczki i super kolorki! najbardziej podoba mi się 1 w wersji na prawą stronę z czarną mini jako podszewka:) zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie są śliczne! Mega kolory!

    OdpowiedzUsuń
  5. obie spódnice bardzo mi się podobają! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w spódniczkach maxi! Muszę taką koniecznie mieć :)
    Twoja jest śliczna! ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne spódnice. A ile fajnych kombinacji;) swietnie wyglada połączenie czerni z pomarancza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko, wszystkie wersje mi się podobają, aż nie mogę się zdecydowac.
    świetne prace! *.*

    OdpowiedzUsuń
  9. Inspirujesz- cudowne to!!

    http://fasterbetternicer.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwiewnie,delikatnie i kobieco♥tak lubię:)Świetna sesja zdjęciowa,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. co TY robisz z tą spódnicą? ;D rewelacja! Bardzo mi się podoba, mega oryginalny pomysł :]

    OdpowiedzUsuń
  12. pomarańczowa spódniczka jest genialna.;)

    OdpowiedzUsuń
  13. "jest prześwitująca tak jak lodowa krótka z poprzedniego postu, więc naciągnięta na czarną mini tworzy smaczną całość.
    bynajmniej w moim odczuciu." Słowo "bynajmniej" to zaprzeczenie, negatyw. Z tego co napisałaś wynika, że spódniczki (pomarańczowa i czarna mini) w Twoim odczuciu NIE tworzą "smacznej całości". Nie wiem, czy właśnie to miałaś na myśli, ale ilość zdjęć zamieszczona w poście może sugerować, że właśnie tak nie jest i jesteś bardzo zadowolona ze spódnicy i jej zastosowań. Jeśli mam rację, powinnaś użyć słowa "przynajmniej", które tutaj idealnie pasuje.
    A tak swoją drogą spódniczka całkiem przyjemna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra uwaga ;)
      owszem- słowo 'bynajmniej' stanowi zaprzeczenie, jednak najczęściej w połączeniu z partykułą 'NIE'.
      faktem jest to, że czasami zdarzy mi się użyć jakiegoś słowa w sposób niekonwencjonalny.
      jeśli kogoś to za bardzo razi, to przepraszam.

      Usuń
  14. Podziwiam Twoje kreatywne myślenie, chyba nie wpadłabym na to, że jedną spódnicę można nosić na tyle sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana, jesteś idealna w każdym calu. :) :***

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda ekstra! i te wszystkie opcje noszenia ;) normalnie bomba! kolor jest super soczysty, idealny na lato :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. ale Kobitko masz pomysłów na siebie! Podobają mi się Twoje spódniczki ,są takie wiosenne!

    OdpowiedzUsuń
  18. przecudne spódniczki! wersja maxi jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne te spódniczki! ajjj super pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  20. I really like that blue skirt ! :)

    Participate on my giveaway and win 10% or 35% discount for 5 months : www.sinbowtie.blogspot.pt/2013/04/international-giveaway-2-winners.html
    THEY ARE AMAZING

    OdpowiedzUsuń
  21. oby dwie spódnice są przecudowne, dodaję się do obserwatorów! ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem pod wrażeniem Twojego bloga. Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba nam się materiał! Idealny na lato:) świetne masz pomysły! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie wygląda :-) Ja kompletnie nie mam talentu do szycia czy projektowania ubrań a Tobie super wszystko wychodzi :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. alez masz fantastyczne pomysly,tylko pozazdroscic,pieknie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Love it! Love the bun and your skirt is so cute :)
    would you like to follow each other? :)

    xx

    vanillaskyjaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny kolor, najlepiej na pierwszym zdjęciu się prezentuje :)
    Przy okazji zapraszam do siebie po wiele inspiracji i zachęcam do obserwowania :)
    http://galaxyinspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. najbardziej podoba mi się ta pomarańczowa maxi oraz mini ;)

    masz talent !


    pozdrawiam;)
    FC

    OdpowiedzUsuń
  29. Spódniczkami się zachwycam jak głupia. Na lato jak znalazł. Czekam teraz na nowy post, bo jestem ciekawa co nowego wymyśliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejku prześłiczna spódniczki :)
    ta neonowa jest bardzo oryginalna i to robi z niej cuudo <3

    pzdr dodałam do kręgów

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.