czwartek, 11 października 2012

sukienka cukierkowa

sukienka na sylwestra
Sukienka cukierkowa, tak ją nazwałam.
Urocza bombeczka z koronkową górą i kokardą z tyłu to bohaterka dzisiejszego postu.
Uszyta specjalnie na Sylwestra tego roku. 

Wygodna i swobodna, główna tego zasługa - body, dzięki któremu mogłam szaleć do woli, a uwielbiam tańczyć i wygłupiać się tańcząc.
W połowie zabawy nawet wymieniłam szpilki na trampki o podobnym kolorze, aby skakać jeszcze szaleniej i nawet w trampkach sukienka prezentowała się znakomicie, mogłabym powiedzieć, że nawet i lepiej :)


sukienka na sylwestra

sukienka na sylwestra


sukienka sylwestrowa


sukienka na sylwestra



sukienka na sylwestra
sukienka: charme e chique

15 komentarzy:

  1. Choć zawsze się upieram że różu nie lubię a otwierając szafę co trzeci ciuszek w jakimś odcieniu tego koloru jest...i tym razem sukienka bombka jest bomba i ja bobki uwielbiam bo świetnie się w nich tańczy, koronka przewiewna, zakryta gdzie trzeba- no wszytsko wzięte pod uwagę, dopracowane, miło się patrzy:]

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, jestem pod wrażeniem, jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za różem, ale w tej wersji (odcień + krój) jestem zdecydowanie na TAK! ;) prze-świetnie w niej wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. boska ah kiedy ja będę szyła takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ... w sam raz na jakąś zabawę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktyczne niezwykle cukierkowa i słodka. Bombka na dole pięknie się układa - na imprezę taka kiecka to szał - nie tylko sylwestrową. No i ten kolor w pełni dziewczęcy pasuje do Twojej delikatnej urody:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda bardzo słitaśnie :) szkoda że ciebie tak mało w niej widać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze spojrzenia na sukienkę i odrzuciłam wzrok. Ale po ponownym zerknięciu stwierdzam, że ta kiecka jest wspaniała. Jak Ty to robisz ? Projektujesz czy od razu szyjesz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to cieszę się, że się spodobała :)
      Z reguły projektuję i dobre projekty szyję.

      Usuń
  9. Ostatnio tu zaglądam i zdecydowanie najbardziej mi się podobają właśnie takie Twoje projekty - bardzo kobiece. Ta sukienka, ślubna, 3w1 są przepiękne. Już czekam na kolejne, o ile tylko uczelnia Ci pozwoli ;)
    Zapraszam do mnie: www.annajaskolska.pl

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.