czwartek, 28 marca 2013

mała zapowiedź DIY i sprostowanie konkursu Szyciowy Blog Roku 2012

Dzisiaj ogłoszono całkowite wyniki konkursu Szyciowy Blog Roku 2012 

Co się okazało mój blog nie został poddany dyskwalifikacji, choć organizatorzy napisali do mnie jasno, że unieważnią wyniki głosowania na mój blog i co więcej przedstawią tą informację na forum- jednak (nie wiem dokładnie z jakich powodów) tak się nie stało, odjęli jedynie głosy, które według ich były oddawane nie fair i zajęłam drugie miejsce- krótko mówiąc. Mam nadzieję, że organizatorzy przemyślą sprawę przyszłościowo i następnym razem głosowanie będzie się odbywało na innych zasadach, z rzetelną weryfikacją- chociażby w postaci wysyłania maila z potwierdzeniem oddania głosu. 

Tutaj możecie zobaczyć pełną listę zwycięzców we wszystkich trzech kategoriach- OSOBOWOŚĆ, DIY, MODA oraz kategorii ODKRYCIE wybieranych przez jury jak również i zwycięzcę według głosów INTERNAUTÓW. Poniżej znajduje się klasyfikacja czołówki blogów według oddanych głosów po odjęciu tych 'sfałszowanych' oraz jeszcze bez odjęcia. Na oko widać, że odjęto największą liczbę zebranych głosów na mój blog, bo aż 5039, w kolejce za mną stoi ROSA ROBI TO posiadająca różnicę 4433 głosów, kolejno ZAPALOV z różnicą 1498 i na końcu zwyciężczyni PANI NITECZKA PREZENTUJE, która otrzymała najmniej 'sfałszowanych' głosów- bo tylko 783, której serdecznie gratuluję, bo tworzy na swoim blogu naprawdę piękne rzeczy. Nie wiem po co ta dokładna analiza- może po prostu chciałabym abyście o wszystkim wiedzieli- w końcu byliście w jakiś sposób w to zaangażowani.
Dla mnie liczył się każdy Wasz głos- nawet ten szkodzący, który został oddany nieumyślnie i chciał pomóc lub specjalnie  i chciał zaszkodzić- choć nie przyjmuję takiej możliwości. Nieważne ;)
A jeżeli te 1127 głosów jest faktycznie oddane sprawiedliwie i uczciwie- KOCHAM WAS !

Odnośnie internautów, którzy zostali wylosowani i wygrali poradniki szyciowe zostaną powiadomieni o tym fakcie na podany adres email podczas głosowania. 

Po odjęciu 'sfałszowanych' głosów:
Wyniki konkursu Szyciowy Blog Roku 2012 po odjęciu głosów
Przed odjęciem 'sfałszowanych' głosów:
Wyniki konkursu Szyciowy Blog Roku 2012 przed odjęciem głosów


I krótka, trochę tajemnicza zapowiedź z dwiema rzeczami DIY & ćwieki.

Jak myślicie co to może być?

JEDYNE CO WYGRAŁAM W TYM KONKURSIE TO WASZE WSPARCIE, KTÓRE CHYBA JEST NAJWIĘKSZĄ DLA MNIE NAGRODĄ ! ;)

DZIĘKUJĘ.

20 komentarzy:

  1. a już sie nie moge doczekać tych rzeczy z ćwiekami, a takimi konkursami nie warto sie przejmować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Według mnie zasługujesz na miejsce I!Fatalna organizacja konkursu. Ale myślę, że w przyszłym roku spróbujesz ponownie i wtedy będzie sprawiedliwiej.
    A te ćwieki bardzo kusząco się zapowiadają!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś lubiłam ćwieki,miałam je chyba wszędzie,potem odeszły w zapomnienie,a teraz jak tak patrzę to myślę,że już by mi nie pasowały...a zapowiedź bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ćwieki I love it :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ćwieki uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny dekolt... Czy ta druga zapowiedź to rękawiczki?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wg mnie najbardziej zasługiwałaś na miejsce 1 i trzymałam kciuki że sprawa się wyjasniła. Ale i tak szczęście w nieszczęściu, że udało się pozostać w konkursie. Noo i cuuuuudny tył bluzki. Uwielbiam wycięcia na plecach. Są takie sexi :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Według mnie wszyscy wygrali :) bo każdy oddany głos już coś znaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyżby sukienka z ćwiekami .? ;)
    Ładna ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. :))) ja myślę że nikt nie wysyłał żeby zaszkodzić :))). Mi chyba też wysłały się ze dwa ale dlatego że nie wiedziałam o co chodzi. Najpierw wysłałam normalnie a później podałam swój mail. Fantastyczna przeróbka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Całe głosowanie internautów powinno być unieważnione :) też startowałam ale w Diy ;) i tak się nie płaci za takie typu konkursy,więc czemu by nie startować ;)
    Nie fajne jest to,że łucznik wymyślił bezsensowny sposób głosowania..
    Mniejsza z tym i żyje tworzy dalej :D:D obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładne te ćwieki.


    http://zycie-na100latki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie wyglądasz!! :D
    Bardzo mi się tu podoba i będę zaglądać częściej :D
    Kiss ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Super:) Piękne słowa o wsparciu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Konkurs to tylko konkurs, Twoje prace i to co robisz broni się samo :). Gratuluję i tak trzymaj!!!
    Życzę Radosnych i Pogodnych Świąt,
    pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  16. super te ćwieki na sukience wyglądają !

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestes fantastyczna ! i pięknie szyjesz. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czy inaczej gratulujemy wyniku w konkursie ;))

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.