sobota, 30 marca 2013

DIY z ćwiekami i życzenia wielkanocne

spodnie z ćwiekami DIY
Z okazji Świąt Wielkanocnych chciałabym życzyć Wam dużo ciepłych i radosnych chwil spędzonych wśród najbliższych, aby narodziły się w Was nowe siły, marzenia i pragnienia. 
Tak jak zapowiadałam dzisiaj pokażę Wam jak zwyczajnie przyszyłam ćwieki na sukienkę i spodnie. Łatwe proste i przyjemne DIY, które nadaje pazura i bez problemu każda z nas może coś takiego zrobić. Wystarczą ćwieki z dziurkami do przyszycia, igła, nitka i trochę inwencji twórczej.

Czarna welurowa sukienka z oćwiekowaną kokardą na plecach - DIY
sukienka z ćwiekami DIY

sukienka z ćwiekami DIY

sukienka z ćwiekami DIY
 Czarne spodnie z ćwiekami z tyłu biegnące wzdłuż nogawki- DIY
spodnie z ćwiekami DIY

spodnie z ćwiekami DIY

spodnie z ćwiekami DIY

30 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się pomysł na "wyćwiekowanie" kokardy na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ozdobienie cwiekow na plecach jest super ........na spodniach sexy :)
    Wesolych Swiat zycze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niechaj wielkanocne życzenie,
    pełne nadziei i miłości,
    przyniesie sercu zadowolenie
    dzisiaj i w przyszłości!
    Wesołego ALLELUJA

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka jest cudna, uwielbiam wycięcia na plecach:)
    Wesołych świąt!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł na kokardkę diy ,Wesolutkich i dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te ćwieki :) tylko jak w takich spodniach się siedzi? musi być ciekawie :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wbrew pozorom ćwieki z tyłu nie przeszkadzają mi w siedzeniu ;)

      Usuń
  7. bardzo fajny ten pomysł z ćwiekowanymi spodniami!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Na tej fotce z chmurą najpierw myślałam, że to jakaś pozostałość po wybuchu ale jak się przyjrzałam to faktycznie, jest skulony uszaty. Ja takie rzeczy kumam trochę później;) Tył sukienki podoba mi się bardzo, w ogóle sukienka jest fajna. Spodnie też mi się podobają, tylko czy te ćwieki dają wygodnie się rozsiąść? Nie wbijają się w tyłek? Bo wzrok przyciągają na pewno i podkreślają walory babskich krągłości;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwalają, może nie rozsiąść, ale usiąść ;p

      Usuń
  9. pomysłowe te ćwieki z tyłu, ale w tyłek się nie wbijają? :>>

    OdpowiedzUsuń
  10. te spodnie są super! fajny blog, może obserwujemy?:)
    http://crystallizedspirit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śnieżnego dyngusa ! a Twoje spodnie są nieziemskie :* dziękuje, za komentarz u mnie bardzo miło mi ^^ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. sukienka jest przepiękna ♥
    wesołych ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka nabrała ogromnego pazura przez ćwieki! Ale jak siedzieć w tych spodniach? : ))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Jesteś przepiękna. :) Zachwycić się Tobą nie mogę. <3 A Diy przepięknie Ci wyszło. ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł z tymi ćwiekami. Takich spodni jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Swietnie wygladasz i jestem pod wrazeniem calego bloga!
    Naprawde swietne kreacje szyjesz, z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam dosiebie na MAKIJAZ ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. megaaaa zdjęcie!!!
    ♥♥♥♥ pozdrawiam serdecznie:* przepraszam za dłuższą nieobecność:*

    OdpowiedzUsuń
  18. spodnie są genialne! pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ciekawy blog. Zazdroszczę, że masz czas na przeróbki. Dawno temu też mi się zdarzało przerabiać mamy rzeczy dla siebie. Śliczne kreacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kokarda na sukience bardzo mi się podoba! Spodnie również fajnie wyszły, jednak też mam wrażenie, że nie należą do najbardziej komfortowych:P Ostatnio kupiłam dużo ćwieków i właśnie się zastanawiam jak je spożytkować - chyba również przyszyję je do spodni (po bokach) i z pewnoscią jakiejś kurtki/kamizelki. Troszkę pracy a efekt świetny:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.