wtorek, 26 marca 2013

Wasza pomoc i jej skutki

Witajcie, 
dzisiaj trochę inny post niż zwykle- a mianowicie krótka notka o konkursie Szyciowy Blog Roku 2012. Chciałabym na początku Wam bardzo serdecznie podziękować za wsparcie i tak licznie oddane na mnie głosy- jednak oddaliście ich za dużo w zbyt krótkim czasie, przez co niestety mi zaszkodziliście- zostałam zdyskwalifikowana ;)
ale to nic, najważniejsze- że mogłam na Was liczyć i nikt nie mógł Wam dorównać :) no i jak napisaliście, że dla Was i tak wygrałam. 


Moim zdaniem takie konkursy powinny przebiegać na innych zasadach... ale to uwaga do organizatorów.

Wam jeszcze raz serdecznie dziękuję ;)

31 komentarzy:

  1. Ale ze co , ze za dużo głosów?
    a czy nie o to w tym konkursie chodziło?
    nie rozumiem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdyskwalifikowali Cię, bo nie spełniasz jednego z warunków w regulaminie (...)zostały założone nie później niż 30 czerwca 2012 roku (...), a twój pierwszy post jest z wtorku, 3 lipca 2012. Brakło trzech dni, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro wzięłam udział w konkursie to spełniłam każdy warunek- organizatorzy przymknęli oko na te 3 dni, blog mógł powstać wcześniej, dopiero pierwsza notka 3 lipca ;)
      dyskwalifikacja nastąpiła z powodu zbyt dużej ilości oddanych głosów w zbyt krótkim czasie...

      Usuń
    2. Kurcze ale chore zasady "za dużo głosów" nie kumam tego :( Dla mnie Jesteś wygraną ...Buziam i ściskam.

      Usuń
  3. Co Ty mówisz... Jak zobaczyłam, że jesteś pierwsza to byłam zachwycona! Też oczywiście oddałam głos, a tu taka klapa...:( Przykro mi. Tak ładnie zasłużyłaś...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi też zabrakło tygodnia do uczestnictwa w konkursie, najpierw dostałam zaproszenie do udziału a potem odpowiedź że nie mogę uczestniczyć. Trudno. Ale jeśli chodzi o Ciebie to już wogóle mi zal.

    OdpowiedzUsuń
  5. zachowanie organizatorów po prostu...żałosne ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba w głosowaniu Internautów chodziło o to by zdobyć ich sympatie i głosy?! Paranoja :-(

    OdpowiedzUsuń
  7. Wystarczy regulamin przeczytać i byście wiedzieli za co dyskwalifikacja:
    3.3. Każdy z internautów będzie mógł oddać tylko jeden głos na jednego bloga podczas całego czasu głosowania.

    A jak wiadomo, niektórzy korzystali z tego, że mają dynamiczne IP i głosowali kilkadziesiąt razy dziennie, a później najbardziej oburzeni, że zostałaś zdyskwalifikowana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. bez sensu totalnie!:( Twój blog jest rewelacyjny, kreacje ( sukienka studniówkowa <3 - mówiłam już, że jest przecudna ? *.*), lekkość pisania, w którym czuć, dosłownie czuć czytając pasję! aj.. nawet moi nowo poznani zagraniczni znajomi się zainteresowali, chcieli pomóc, gdy opowiedziałam im o Twojej pasji ( nie rozumieli oczywiście co napisałaś - bo "Polish is very difficult". Oglądali zdjęcia, zachwycali się Twoją kreatywnością. Rozpowszechnili stronę wśród swoich znajomych, a przecież wszyscy wiemy, że internet to potęga! Zachwycasz ludzi nawet spoza granic kraju, a tu dyskwalifikacja !? :o zawsze myślałąm, że tego typu konkursy na tym polegają, żeby zachwycić i zachęcić do głosowania nie tylko grono znajomych... no cóż. Dla mnie ( dla nas) i tak jesteś najlepsza !!!
    :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wow - bez sensu :(

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lipa ale przynajmniej wiesz że masz ogromną publiczność i nasze poparcie a to najważniejsze :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi przykro,że Cię to spotkało...pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Porażka jakaś...Łucznik - polski lider w planowaniu i upublicznianiu bubli...? Ech, szkoda:(.

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny ten Twój blog :)) Obserwuję i licze na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj nie wiedziałam, że takie są zasady ;) ale moim skromnym zdaniem ten konkurs jest trochę mało dopracowany ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana jesteś idealna w każdym calu. <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale chore zasady...szkoda, że tak postąpili :/
    Świetny gif ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. o matko.. kto wymyślał takie durne zasady.
    jak dla mnie, Jesteś najlepsza!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostałas dyskwalifikowana, bo miałaś szanse wygrać ; D
    Po prostu durna zasady -,-.
    Zapraszam : http://nothing-is-beautiful.blogspot.com/ + obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  19. jeżeli cała weryfikacja autentyczności głosowania opiera się na przypuszczeniach typu "istnieją podejrzenia" to jest to trochę krzywdzące

    OdpowiedzUsuń
  20. No ale jak to, zostałaś zdykwalifikowana? jakoś z weryfikacji głosów blog usunięty nie został, dalej znajduje się na liście biorących udział :/ A jest już po wynikach, więc raczej pewnie by to poprawili :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. otrzymałam maila od organizatorów w trakcie trwania konkursu, że mój blog został zdyskwalifikowany- podczas ogłoszenia wyników mieli udostępnić taką informację na forum, jednak zmienili zdanie- odjęli jedynie te głosy, które według nich były fałszywe (nie wiem do końca w jaki sposób), no ale to jest już mało istotne ;)

      pozdrawiam

      Usuń
    2. nie jest trudno ocenić, który głos był fałszywy. Wystarczy zobaczyć numer IP, w przypadku osób głosujących z np. mobilnego internetu, wystarczy wyłączyć i włączyć internet (tak samo działa neostrada) aby go zmienić i móc ponownie oddać głos i jak wiadomo mnóstwo osób tak robiło, jednak fałszywe głosy widać jak na dłoni, ponieważ zmienia się jedynie ostatnia cyfra tego numeru, reszta pozostaje bez zmian. Organizatorzy chyba nie wzięli tego pod uwagę, blogerzy też nie. Zabawa była fajna, ale w pewnym momencie zaczęła być wyścigiem.

      Usuń
  21. Dziękuję,że odezwałaś się na moim blogu:)
    Witaj w gronie obserwatorów,szkoda,że mam problem z obserwowaniem Twojego bloga,ale ponieważ szyjesz tak fajne rzeczy dodam Cię do ulubionych i będę Cię podglądać;)
    Myślę,że jeszcze nie raz pokażesz wszystkim,że jesteś dobra w tym co robisz,czego serdecznie Ci życzę.
    Bardzo się ciesze,że kręte ścieżki konkursu przywiodły mnie do Ciebie.
    Pozdrawiam serdecznie,Ania.

    OdpowiedzUsuń
  22. super blog i świetny post, bardzo mi się podoba :)
    zapraszam do wspólnej obserwacji strange-woman.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.