wtorek, 9 października 2012

bliska ślubna

 'Bliska ślubna'. Czemu?
Moja pierwsza uszyta suknia ślubna dla wyjątkowej osoby i przede wszystkim odważnej, 
ponieważ potrafiła mi zaufać, kiedy nie miałam zbyt wielkiego doświadczenia w krawiectwie.
Szyjąc tę suknię wiedziałam, że będzie idealna dla tak wrażliwej i niepowtarzalnej osoby.

Jest to suknia skromna, delikatna i bardzo wdzięczna koloru ecru, czyli dosyć jasnego beżu, góra wykonana jest z koronki oraz kryjącego materiału, który przykrywa biust i pępek w ciekawym kształcie, 
natomiast plecy prześwitują, 
na koronkę naszyłam liczne aplikacje kwiatowe i koraliki, 
ramiączka z satyny w formie 'bokserki', 
natomiast dół zrobiony jest z pogniecionego szyfonu w delikatne falbanki. 
Suknia została uszyta ponad 2 lata temu. 
Inspiracją była suknia od Valentino bodajże z 2008 r.

 Będę starała się o parę oryginalnych zdjęć z wesela :)



skromna suknia ślubna


skromna suknia ślubna

suknia ślubna: charme e chique
zdjęcia: Nazim

10 komentarzy:

  1. jej przepiekna! :) jestem pod wrażeniem głównie odwagi!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! jestem pod wrażeniem, suknia wygląda zjawiskowo i oryginalnie :) cudna

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś niesamowita :) sukienka idealna kameralny ślub, dla mnie bomba.
    Blog oczywiście dodaje do obserwowanych :)

    http://roupa-cuello.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś bardzo, ale to bardzo zdolna :) szyjesz piękne rzeczy! genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdolniacho, zapraszam do mnie :)

    pozdrawiam
    Bestsellerka
    bestselleryhills.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. LoOking Awesome Dear Mind Blowing designs
    http://locasure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.