środa, 26 września 2012

Rysunek żurnalowy

 Zapowiedź nadchodzącej sukienki. Jak się zapowiada?
rysunek projektowanie ubioru, projektowanie sukienki

Oto mój pierwszy oficjalny rysunek żurnalowy. Nie jest on do końca wykonany profesjonalnie, ale na to mam jeszcze czas. 

Wykonywanie rysunków żurnalowych jest podstawą projektowania ubrań, tutaj właśnie wylewamy na kartkę swoje pomysły, które siedzą nam w głowie.
Rysunek powinien być schludny i według mnie powinien być proporcjonalny - nie w moim guście są wyolbrzymione elementy stroju, jak na przykład dół sukni, 
który w rzeczywistości nigdy nie będzie wyglądał jak na rysunku.

Powtarzając się, lubię prostotę - jak widać w każdym wydaniu.


Sukienkę zamierzam uszyć do końca tygodnia, być może ukaże się tutaj już w piątek. 



10 komentarzy:

  1. sukienka chyba będzie bardzo ładna ;) ale nie ogarniam tego, że w rysunku żurnalowym wiele osób nie rysuje twarzy, włosów itd., dla mnie ma to stanowić spójną całość ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak rysuję, ponieważ inaczej nie potrafię :P
      ale mam nadzieję, że kiedyś się nauczę
      ;-)

      Usuń
  2. u la la...niczym suknia Oli Kwaśniewskiej. Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. oj - zapowiada sie ciekawie - czekam na efekt końcowy:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Projekt bardzo kobiecy:) Czekamy na efekt przeniesienia na tkaninę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada się całkiem nieźle, jestem ciekawa efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rysunek żurnalowy nie musi być piękny, raczej powinien oddawać pomysł a ten tu jest całkiem fajny i ładne kolory :-)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.