poniedziałek, 24 września 2012

RETRO style

Z sukienki z lat 80-tych do retro sukienki. 
spódnica plisowana

Otóż - jak tylko babcia dowiedziała się o mojej pasji do szycia od razu obdarowała mnie swoimi starymi sukienkami, abym mogła nadać im nowe, zupełnie inne życie. Z niektórych wykorzystała ciekawe, jak na dzisiejsze czasy niepowtarzalne koronki, wstawki itp.
Ten komplet został mocno przerobiony z dużej, luźnej sukienki. 

spódnica plisowana

spódnica plisowana



spódnica plisowana

 Osobno i razem na dwa sposoby (czyli bluzka w & na spódnicę)
wygląda jak na mój gust przyzwoicie.
Ogólnie - jestem zadowolona.

spódnica plisowana

spódnica plisowana

spódnica plisowana

spódnica plisowana
 sukienka & bluzka: DIY by charme e chique
zdjęcia: Nazim

11 komentarzy:

  1. przepięknie to wygląda!
    masz smykałkę dziewczyno :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyszło, a jak dla mnie spódnica wygląda zabójczo z czarnym topem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, jestem oczarowana efektem końcowym zarówno pierwszego wariantu, jak i drugiego ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, że zrobiłaś dwuczęściowe:))) 2w1:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, największe zaskoczenie, że jest to spódnica i bluzka! Świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplecik :) tak jak Sistu uważam że pomysł żeby uszyć i bluzkę i spódnicę jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny zestaw... super wygląda. Razem i oddzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudo! czerwony kolor pasuje tutaj idealnie :) świetny komplecik!

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER! Genialna czerwień i świetny pomysł na dwa elementy I te nogi ... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. zakochałam się w tej sukience <3

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.