niedziela, 17 lutego 2013

płaszcz i skórzane rękawy

płaszcz ze skórzanymi rękawami
Wykorzystując w miarę dobrą pogodę i rodziców zrobiłam 
kilka fotek w pobliskiej Bażantarni. 

Płaszcz uszyty z wełny ze skórzanymi rękawami na cieplejsze dni, 
w komplecie z grubym szalikiem nadaje się na obecną pogodę.
Bez szalika też się niedługo pokażę 
odsłaniając co mam pod spodem, o ile będzie cieplej.


płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

płaszcz ze skórzanymi rękawami

okulary rayban
zdjęcia: mój prywatny Pudzian
płaszcz: charme e chique


64 komentarze:

  1. świetnie wyglądają te rękawy!
    kuurcze, uwielbiam skórę i zaczynam Ci zazdrościć takiego płaszcza.
    ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bosko wyglądasz kochana :)).
    Śliczne buciki :).

    Buziaki :*.

    OdpowiedzUsuń
  4. ostatnie i pierwsze zdjęcie urocze :)) Ładna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. także mi się marzy płaszcz w takiej kombinacji. Twój wygląda perfekcyjnie, pięknie go odszyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie Tobie on wyszedl!!! Cudny.

    OdpowiedzUsuń
  7. w pierwszym momencie myślałam, że to Kinga Rusin, bez kitu :P Bardzo ładnie się prezentujesz :D Płaszcz idealny na tą pogodę !

    OdpowiedzUsuń
  8. Płaszcz fantastyczny!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł z tym płaszczykiem i skórzanymi rękawkami :) podoba mi się bardzo to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastycznie wyglądasz, płaszczyk pierwsza klasa. Fotograf też się spisał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :) obserwuję i zapraszam do obejrzenia mojej autorskiej kolekcji ubrań http://xstritfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super stylizacja no mega ślicznie wyglądasz pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pierwsze zdjęcie rewelacyjne :) XOXO

    OdpowiedzUsuń
  14. super zdjęcia ! wyglądasz rewelacyjnie ! ciuchy mistrz ! 10/10 za zestaw ode mnie :) na prawdę 100% trafiłaś tą stylizacją w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  15. raybany dobre nawet zimą! świetny płaszczyk, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Płaszcz wyszedł świetny. Tkanina bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz mi się bardzo podoba, zdecydowanie! A do szarości mam ogólnie słabość :)

    Pozdrawiam
    The-Bigwig

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajny plaszcz. Zainwestowałysny w podobny :))
    Pozdrawiamy
    Siostry z Rue de Paris

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny płaszcz i ogólnie kolorystyka(uwielbiam szarości)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny płaszcz , również dodałam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zestawienie! ten płaszcz jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. nice photos & outfit! love the sunnies!
    Maybe we follow each other!?
    Let me know :)

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  23. ładny płaszcz i okulary
    dzięki za odwiedziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz i cudowny płaszcz;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. wow .! niesamowity płaszcz .! baaardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. wow! rewelacyjny jest ten płaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję za odwiedziny i dodanie do ulubionych :) Oczywiście zrewanżowałam się, bo u Ciebie również bardzo ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialny zestaw, wszystko rewelacyjnie dobrałaś, bardzo mi się podoba!!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny ten płaszcz, całkowicie w moim stylu!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. such a gorgeous look! love the pictures!!:) would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin?? let me know dear:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. thank you so much dear:)) I am now following you too on GFC, bloglovin and FB!!:) keep in touch:))

    Leonor
    thesparklinglemon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Raybanów zazdroszczę, płaszcz jest BOOOOOOOOSKI, a za Fokusa(Sny) TAAAAAAAAAAKI + :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Lovely post + pictures! I love your blog. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetny blog i piękna stylizacja.;)
    obserwuje.;)

    OdpowiedzUsuń
  35. dzięki śliczne za obserwację i odwiedziny:)

    Przepiękna z Ciebie dziewczyna! a rajstopki z poprzedniego posta genialne (mimo mojej opinii co do rajstop cielistych, w te mogłabym się zaopatrzyc:P)!

    http://santhanaz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Great outfit! beautiful coat!

    Do you want to follow each other?

    All the best,
    http://vgolove1.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń
  37. Hello!
    Amazing photos!!!

    I'm following you now and waiting for your turn! :)

    So many kisses!

    Kateryna

    http://fashionbycatia.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG I LOVE YOUR OUTFIT!

    -liv
    http://chocolivlovelaugh.blogspot.kr

    OdpowiedzUsuń
  39. Świeeetne :D

    Zapraszam : http://just-believe-in-your-dreams-just.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. płaszcz bardzo fajny :)
    http://coeursdefoxes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Jest ciekawie :)

    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. świetny płaszcz <3
    może będziemy się obserwować? daj mi znać :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczny outfit ;) Piękny płaszczyk :))

    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Płaszcz jest rewelacyjny, Twoje ubrania są śliczne, masz super pomysły, gratuluje, ja dla siebie jakoś nie bardzo potrafię szyć, prędzej dla dzieci, ale może coś u Ciebie podpatrzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  45. Płaszcz rewelacyjny ,wpadły mi w oko również Twoje buty ... mega outfit. Obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  46. Kocham Ray Bany :3
    Pozdrawiam, zapraszam do polubienia fanpaga:*

    OdpowiedzUsuń
  47. Ciekawy płaszcz :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Nice blog!By the way would you like to follow each other?
    if u like my posts))
    flw me and tell about this!
    I hope to hear from you soon!
    http://mooreann.blogspot.com/
    Anna

    OdpowiedzUsuń
  49. rewelacyjnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.