niedziela, 10 lutego 2013

ćwieki gdzie indziej

ćwieki na kolanach
Dziś tak na szybko, po dłuższej nieobecności (którą zaraz usprawiedliwię) 
chciałabym podzielić się z Wami sposobem na oryginalne rajstopy.
Na rajstopy można naszyć wiele ciekawych rzeczy, 
mi do ręki wpadły akurat złote ćwieki, 
za którymi nie przepadam, 
ponieważ teraz gdzie nie spojrzę każdy nosi na sobie oćwiekowane ciuchy,
to nie dla mnie. 
Ja idę tam gdzie mniejszość, lubię nietypowość, 
własną oryginalność i przede wszystkim wygodę.

PLUS 
naszywania ćwieków na rajstopy jest taki, 
że jak rajstopy się podrą- odzyskamy ćwieki 
następnym razem dla urozmaicenia możemy naszyć je inaczej :)
MINUS 
jest taki, że trzeba do tej czynności wykazać bardzo dużą cierpliwość 
i rajstopy mogą się podrzeć przy niedokładnym naszywaniu.

Rajstopy z naszytymi złotymi ćwiekami- bohater posta, szara bluza, 
obcięte stare jeansy i najlepsze na świecie popierdalałki, 
w których przechodziłam całą zimę (wygodniejszych butów nie miałam nigdy). 
Całość prezentuje się w przytulnym 'domku na drzewie' o tak ;)
ćwieki na kolanach

ćwieki na kolanach

ćwieki na kolanach

ćwieki na kolanach

ćwieki na kolanach

ćwieki na kolanach

ćwieki na kolanach
rajstopy: DIY by charme e chique
zdjęcia: Wiki (właścicielka 'domku na drzewie')


Czemu milczała? 
Miała sesję i plan w głowie z najbliższymi pomysłami, 
które przedstawię niedługo na blogu.
Do zobaczenia.
Niebawem.



30 komentarzy:

  1. dość oryginalnie,nie chciałabym dostać z takiego kolana w zadek. ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest super! Ale wypieprzenie się w nich na lodzie niewątpliwie skończyłoby się rozlewem niewinnej krwi;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny pomysł z tymi ćwiekami, bardzo oryginalny! Czyli tak, jak było w założeniu :) chociaż sama pewnie nie odważyłabym się takich rajstop założyć, to pomysł mi się podoba.
    Czytając i słysząc od wielu osób, że teraz czas sesji, nauki mnóstwo,a czasu mało, cieszę się niezmiernie, że studia mam już za sobą :)
    Pozdrawiam,
    Monika :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie rajtki !! napatrzeć się nie mogę! ♥ obserwuje Cię!

    OdpowiedzUsuń
  5. Rajstopy nie typowe i przydatne w samoobronie :). Swoją drogą jak to zrobiłaś że Ci się nie przedarły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam cienkiej igły i wykazałam przy tym dużą cierpliwość :)

      Usuń
  6. Super zestaw, bardzo mi się podoba takie połączenie!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobry pomysł. Bardzo mi się podoba, nigdy bym na to nie wpadła.
    Obserwuję i liczę na rewanż :)


    http://aleksandraj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow! bardzo ciekawy pomysł z tymi rajstopami. Nigdy nie pomyślałam, że na rajstopy można cokolwiek naszyć bez zrobienia dziury.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rajstopy do mnie nie przemawiają - ale pomysł przedni - bardzo oryginalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. a jakby tak przykleic te cwieki a nie naszywac:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też można- to na pewno sposób łatwiejszy, ale trudniej byłoby odzyskać ćwieki :)

      Usuń
  12. oo ale świetny pomysł ;) rajstopki wyglądają interesująco i nieco groźnie :D
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. Hi dear, you look terrific, this is such a fun and vibrant outfit!

    OdpowiedzUsuń
  14. podziwiam, swoje bym na 100% rozdarła przyszywając je :P

    Uśmiech pojawił się na twarzy na widok wyrazu "popierdalałki" :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeszcze nie widziałam takich rajstop. Ciekawa jestem co na to mój mąż jak bym takie ubrała ;D Ostro. Ale pomysł interesujący, choć raczej mało funkcjonalny.
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne zdjęcia :)
    I te rajstopki ... cudo !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Oh wow! You look sooo stunning! Cool outfit, cool tights!! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny blog,jestem oczarowana Twoim talentem i pomysłami :))Pięknie szyjesz,bardzo podoba mi się płaszcz wykończony koronką-super! oraz wszystkie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie zrobiłaś te rajstopy jednak mi najbardziej podobają się buty <3 mają cudowny kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie pomyślałabym, że rajstopy można ozdobić ćwiekami i że tak fajnie to wygląda! Muszę przyznać, że pomysł oryginalny! : )

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczna jesteś modeleczka :) !
    taaaaak ! inność , mniejszość ! oryginalność !
    5 za te słowa ! :)

    ps.zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.