niedziela, 30 grudnia 2012

Kończący się 2012


Dziś na życzenia noworoczne za wcześnie.
Więc szybki post z jedną z najnowszych sukienek by charme e chique i kilka postanowień. 
To miała być pierwsza opcja na przywitanie Nowego Roku. 
Niestety będzie musiała samotnie przeżyć tę huczną noc w szafie, 
ponieważ pojawiła się inna opcja, 
którą pokażę już 1 stycznia. 

długa elegancka suknia 2013
Mam nadzieję, że w Nowym Roku u mnie trochę się pozmienia. Ponieważ każda zmiana jest dobra i potrzebna, nawet jeśli oznaczałaby mój rozwój kosztem czegoś ważniejszego. Postanawiam sobie dotrzymywać rzucane słowa, bo nie zawsze mi się to udawało. Skończę z domysłami i niewartymi znajomościami, przy których tracę swoją energię. Przestanę bać się walczyć o marzenia, ponieważ czas ucieka szybko. Trzeba być odważnym i pewnym siebie, tak żyć, aby nie ukrywać swojej własnej tożsamości. Na pewno nie należy milczeć, kiedy w grę wchodzi nasze szczęście. Nie wolno się bać rozmawiać o swoich potrzebach. Całe szczęście w Nowy Rok wchodzę z kimś kto mnie rozumie i myśli tak samo jak ja. Kto nauczył mnie walczyć o swoje i być przy tym odważnym. Stąd chciałabym mu podziękować. 
długa elegancka suknia 2013
długa elegancka suknia 2013
długa elegancka suknia 2013
I jeszcze... 
nie mieć żadnych wątpliwości, które spowalniają moje kroki, kiedy patrzę w przeszłość na swoje życie ze zdumieniem, czy aby na pewno jest moje. 
Zero wątpliwości, że staję się kimś kim być może stać się nie chcę. 
Fajnie byłoby czuć, że żyję w zgodzie ze sobą i nigdy więcej już się nie gubić. 
We wszystkich przełomowych momentach podejmować dobre decyzje. 
Nigdy nie poczuć świadomości straconych szans, niewłaściwych dróg i popełnionych błędów. 


długa elegancka suknia 2013
a Wy jakie macie postanowienia? 

długa elegancka suknia 2013długa elegancka suknia 2013
długa elegancka suknia 2013
długa elegancka suknia 2013
długa elegancka suknia 2013
długa elegancka suknia 2013
sukienka: charme e chique
zdjęcia: Nazim


12 komentarzy:

  1. boska sukienka :) cudownie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje postanowienia urzekły mnie bardziej niż ta suknia i chyba tez chcę takie mieć ! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sukienka piękna jak Ty :), życzę Tobie również spełnienia w Nowym nadchodzącym roku a wszystko com juz przeżyliśmy to jak cegła, która wzmacnia naszą konstrukcję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz! Życzymy spełnienia wszystkich marzeń, planów i postanowień:) Wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Spełnienia postanowień- wszystko zależy od nas samych.
    Wszystkiego najlepszego na ten Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jestem aż taką blogerką, żeby robić jakąś dobrą opinię, ale na oko czytelnika mogę powiedzieć, że masz fajnego i ciekawego bloga. Zrobiłabym jedynie jakieś fajne podpisy na pasku bocznym i zostawiłabym jeden, albo, żeby te dwa miały taką samą długość.
    Pozdrawiam :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci, żeby wszystkie Twoje plany i postanowienia się zrealizowały ;) I z niecierpliwością czekam na post z sukienką, w której będziesz się dzisiaj bawić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że w tej prezentujesz się zjawiskowo! Może nie do końca w moim guście, ale i tak uważam, że jest to kawał świetnej i przemyślanej roboty :) Kieca na bogato! W sam raz na sylwestra :)

      Usuń
  8. kreacja ma ciekawe wykończenie :)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta sukienka jest po prostu piękna...
    Materiał przypomina mi nieco te z zimowej kolekcji Gucci:)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na http://make-me-trendy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.