sobota, 27 października 2012

cukierek na Minaj?

Przeglądając youtuba, zabłądziłam i wpadłam na piosenkę Justina Biebera z Nicki Minaj. Oglądając teledysk zauważyłam sukienkę, w jakiej występuje piosenkarka. 
Sukienka prawie że identyczna do mojej, którą pokazałam Wam niedawno - tutaj
Chodzi o sam zamysł - rozkloszowany dół sukienki no i przede wszystkim kolor.
Muszę przyznać, że ma dobry gust xD

Pomijając wszystko, Bieber nam dorasta ;p
sukienka Nicki Minaj

sukienka Nicki Minaj



pozdrawiam

1 komentarz:

  1. jej sukienka jest dość kiczowata, z resztą jak ona sama.
    Twoja jest zachowana w dobrym maku i stylu, zdecydowanie bardziej do mnie przemawia.

    no, wyrabia się powoluteńku. ;p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.