sobota, 8 września 2012

mała CZARNA

  Kolejny projekt autorski - odważna mała czarna z odkrytymi plecami.  
little black dress, sexy dress, mała czarna z dekoltem na plecach,

Plecy mocno wydekoltowane w tak zwaną 'wodę' z paskami w poprzek i jednym wzdłuż, który przyozdobiony jest dużymi kamieniami. 
(Przepraszam za jakość zdjęć - przymierzam się do zakupu lepszego sprzętu)
little black dress, mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012
'gęsia skórka'


little black dress, sexy dress, mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012

little black dress, sexy dress, mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012

mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012

sexi sukienka, mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012

mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012

mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012, sexi sukienka
to była ciężka robota ! ;-)
mała czarna z dekoltem na plecach, sukienki, elegancka sukienka 2012
zdjęcia: Nazim & Jolka
sukienka: charme e chique


17 komentarzy:

  1. Świetny pomysł z wiertarką, po prostu żyleta, mężczyźni padną do stup, piękne nóżki

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błąd ortograficzny :( hi hi

      Usuń
    2. wiertarka, frezarka, młotek czy śrubokręt nie jest i nigdy nie był mi obcy ;) od małego bawiłam się w Boba budowniczego :p


      bloga odwiedzam :)
      pozdrawiam

      Usuń
  2. Sukienka jest genialna, a ten pomysł z wiertarką jeszcze lepszy!
    Jestem zauroczona *___*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna sukienka, cudownie wyglądasz
    Bardzo ciekawy blog, miło się go ogląda
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie ! piękna sukienka *.* obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. super sexy ale tez nie przesadzone.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dosyć ze piękna kobieta z piękną figura to piękna suknia na niej super wyglądasz a sukienka rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  8. wow, jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka jest rewelacyjna:) Super !

    Ślę ciepłe wrześniowe pozdrowienia z uśmiechem serca*
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, sukienka jest niesamowita! Jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pieknie ! i do tego neonowe pazurki, świetny efekt : )

    myrockinrobin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. padłam. dekolty na plecach to moja miłość <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zachwycona Twoimi projektami!;D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.