niedziela, 16 września 2012

DIY koszulka

Witam Was :) Dawno mnie tu nie było. 
Chorowałam - jeszcze choruję, ale jest dużo lepiej. Zawsze przechodzę tak wczesną jesień.
Chciałam Wam tyle pokazać, ale choroba mnie pokonała. 
Mam nadzieję, że szybko nadrobię zaległości. 
W środę przeprowadzka do Sopotu, nie wiem jak to będzie. 
Trochę się obawiam... 
że nie znajdę tam dobrego miejsca do szycia 
i że nie pogodzę nauki z szyciem. 
Jednak mam zapał i wielkie chęci !
Muszę sobie poradzić.
Jutro postaram się wbić w nową spódniczkę, którą udało mi się uszyć zanim zachorowałam. 
Jak nie ja, to chociaż manekin ;)

Dzisiaj - DIY koszulki.
Ze zwykłego T-shirtu do fantazyjnej koszulki z głęboko wyciętymi pachami. 
Jak zrobić koszulkę z wyciętymi pachami?


Jak zrobić koszulkę z wyciętymi pachami? DIY koszulka


Zaznaczamy mydełkiem łuki po obu stronach koszulki, następnie obcinamy po liniach.
Wywijamy ok 1,5 cm materiału, przypinamy szpilkami i szyjemy 
w odległości ok 1,2 cm od krawędzi. 
Jak zrobić koszulkę z wyciętymi pachami?
Kolejno po lewej stronie łapiemy boki tyłu z przodem, przypinamy szpilkami i zszywamy ok 1,5 cm od krawędzi. 
Jak zrobić koszulkę z wyciętymi pachami?
GOTOWE !
Jak zrobić koszulkę z wyciętymi pachami? DIY koszulka




DIY koszulka


7 komentarzy:

  1. fajny pomysł !!!

    chyba muszę rozejrzeć się za koszulkami z ciekawymi nadrukami i coś pokombinować ...


    pozdrawiam serdecznie

    Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie przerobiłaś tą bluzkę krój i deseń na topie ja mam podobną szarą z końmi z mohito uwielbiam ,twoja też mi się bardzo podoba zapraszam do mnie:)
    www.style-by-patty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. nosiłabym tę koszkę bez przerwy! bez przerwy!! cudna!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.