wtorek, 21 sierpnia 2012

sukienka z T-SHIRTU

Dzisiaj pokażę Wam sukienkę mini, którą na początku wakacji przerobiłam z t-shirtu mojego starszego brata. 
charme e chique DIY Zrób to sam
W celu wyobrażenia sobie jak wyglądał wcześniej T-shirt namalowałam go i prostymi liniami pokazałam miejsce odcięcia oraz zszycia. Materiał jest bardzo elastyczny więc mógł być zszyty po linii prostej. 
Zachęcam Was do takich przeróbek ! Niech nieużywane ciuchy nie leżą bezczynnie - zróbmy z nich jakiś pożytek. 
charme e chique

charme e chique

charme e chique DIY Zrób to sam

charme e chique

charme e chique

charme e chique

2 komentarze:

  1. No i super:) Sukienka w 5 minut:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Sukienka śliczna! Ale musiałabym jeszcze dłuuugo poćwiczyć szycie zanim bym założyła na siebie jakąś własną przeróbkę ;) Także póki co tylko podziwiam! :)
    Pozdrawiam i zapraszam na konkurs do siebie :)

    ___________________
    www.wnetrzazewnetrza.pl/2012/12/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.