niedziela, 12 sierpnia 2012

Minimalistyczna przeróbka

charme e chique

Witajcie, dziś niby nic, a wiele.
Zakupiłam ostatnio w SH wiele ciekawych ciuchów, niektóre do przeróbek. 
Miedzy innymi tą oto spódnicę w rozmiarze XL z dobrego materiału o kontrastowej kolorystyce i widocznej fakturze.

Etapy przeróbki spódnicy. 
Na samym początku rozprułam pasek od spódnicy, ale tylko na odcinku, gdzie spódnica miała zostać zwężona. 
Po czym mogłam przejść do odpruwania klinów, w celu zwężenia spódnicy.


Kolejno zszyłam kliny i dopasowałam pasek.
charme e chique

Zwęziłam odpowiednio dół, aby spódnica nabrała ołówkowego kształtu.
charme e chique

Podszewka, ją również trzeba było zwęzić i doszyć do paska.
charme e chique
charme e chique
 Ze względu na zbyt obcisły dół, byłam zmuszona zrobić z tyłu rozporek 
(na szwie z zamkiem).

charme e chique


charme e chique


 Spódnica leży idealnie - zobaczycie wkrótce.

Ale to nie koniec. Z pozostałego materiału (3 klinów) robię coś jeszcze, do kompletu.






1 komentarz:

  1. fajna porzeróbka, dobrze że masz zmysł i wyczucie. Blog zapowiada ciekawie wiec dołączam do obserwowanych. Zapraszam do odwiedzic i pozostania na dłuzej u mnie: www.nawybiegu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.