czwartek, 30 sierpnia 2012

DIY - spodenki z frędzlami

shorts with fringe DIY



Ręcznie za pomocą małego pędzelka, bądź przez szablon za pomocą specjalnej gąbeczki malujemy wzory jakie chcemy uzyskać na jednej z kieszeni farbą do materiału. W moim przypadku była to farba, którą już używałam przerabiając buty (TEXTIL by WACO, kolor 24 - czerwony). Czekamy, aż farba wyschnie, a w między czasie robimy frędzle.
Naddający się, zbędny materiał, najlepiej coś bawełnianego tniemy na równe paski o szerokości ok. 7 mm i długości ok. 80 cm. (Ja np. pocięłam spodnie od starej, nielubianej pidżamy). Ilość frędzli jest uzależniona od szerokości kieszeni, mi wystarczyło 18 frędzli, które po złożeniu podwoiły się.
Gotowe, wyciągnięte już frędzle przywiązujemy kolejno mniej więcej na środku do jednego króciutkiego frędzla. 

Po przywiązaniu wszystkich frędzli przechodzimy do przyszycia gotowej 'aplikacji' do kieszeni spodenek i GOTOWE :)
shorts with fringe DIY

shorts with fringe DIY





shorts with fringe DIY

shorts with fringe DIY


2 komentarze:

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.