czwartek, 23 sierpnia 2012

DIY, czyli Nowe Stare Buty

Przedstawiam Wam moje Nowe Stare Buty !
Miałam już je wyrzucać i nagle do głowy przyszła mi myśl z pomysłem.
'Marta ! Przecież możesz się z nimi pobawić i stworzyć coś fajnego.'
Tak się mam nadzieje stało.
Podoba się??

brokatowe buty - zrób to sam

brokatowe buty DIY


Zaczęłam od obcasa, wysmarowałam go klejem MOD PODGE 3w1, po czym obsypałam zielonym brokatem za pomocą małej łyżeczki - ciężka sprawa, wymaga dużej cierpliwości ;) Jak już obłożyłam brokatem obcasy, poczekałam 20 minut, aż klej wyschnie, a brokat się przyklei i wzięłam się do malowania buta czarną farbą do tkanin TEXTIL by WACO. Buty są zamszowe więc pierwsze malowanie nie było zbyt precyzyjne. Za drugim razem pokryłam wcześniejsze niedociągnięcia. Kiedy bucik wysechł, mogłam wrócić do obcasa - powypełniałam brakujące miejsca brokatem i znowu pokryłam (tym razem trochę grubszą warstwą) obcas MOD PODGE jako lakier.

jak zrobić brokatowe buty ?



brokatowe buty DIYbrokatowe buty DIY


brokatowe buty DIY
 buty: przeróbka charme e chique

16 komentarzy:

  1. Łał :) Jesteś Genialna!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesadyzmu :)

      pozdrawiam anonimowego Nazima :*

      Usuń
  2. Jest to jakieś rozwiązanie na buty które już się opatrzyły :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. eeeej, naprawde swietnie wygladaja :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Love this DIY!! I'm going to try this out as soon as I have time...

    OdpowiedzUsuń
  5. wow !!!!

    super pomysł i wykonanie !!!

    pozdrawiam serdecznie
    \Marcelka Fashion


    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na co jest przyklejony ten brokat?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko jest w opisie posta
      "Zaczęłam od obcasa, wysmarowałam go klejem MOD PODGE 3w1, po czym obsypałam zielonym brokatem..."


      pozdrawiam ;)

      Usuń
  7. Fajnie! Strasznie niszczę obcasy, więc może coś pokombinuję...

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak się sprawują? Brokat się trzyma?

    OdpowiedzUsuń
  9. Można wiedzieć skąd masz tą farbę (Textil by WACO)? Bo szukam i znaleźć nie mogę.

    OdpowiedzUsuń
  10. a gdzie można kupić taki klej??

    OdpowiedzUsuń
  11. widziałam coś takiego w dd tvn!! super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  12. jednym słowem, cudowne! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.