poniedziałek, 12 sierpnia 2013

sukienka parasolka ?

koronkowa sukienka z fiszbinami

dzisiaj wybija setny skromny post.
fajnie ;-)
3 zdjęcia sukienki z fiszbinami.
sukienki parasolki ?

kieca została uszyta na specjalną okazję- fantastyczne wesele.
sukienka może być na sprzedaż, jeśli komuś przypadnie do gustu- zapraszam.
w tygodniu wrzucę więcej zdjęć i może bardziej Was do niej przekonam.

tymczasem życzę wszystkim przyjemnego poniedziałku, 
który pociągnie za sobą kolejne 
dobre i pracowite dni ;)

koronkowa sukienka na wesele bombka

i dla poniedziałku polecam Róisín

koronkowa sukienka na wesele bombka

x

cieszę się, że jest tu Was ze mną coraz więcej.
zapraszam również na FACEBOOKa

56 komentarzy:

  1. sukienka jest śliczna, ale trzeba mieć jeszcze do niej taką figurę jak Twoja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Woow. Jest genialna!! Swietnie sie w niej prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo, bardzo oryginalna, jakby prosto z paryskich wybiegów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa koncepcja muszę przyznać. Ten "parasolowy" dół prezentuje się bardzo ciekawie. Mam nadzieję że na zdjęciach które zamieścisz będą widoczne szczegóły, bo jestem ciekawa, jak ją skonstruowałaś:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten parasolkowy dół mnie urzekł, no i ciekawa jestem czy nie gniecie się mocno przy siadaniu?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowna sukienka <3
    zapraszam i pozdrawiam : stylerefoulee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. wow! genialna ta sukienka :) po prostu nieiemsko wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  8. cudna sukienka, pomysłowa.:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. a da się w niej tak w miarę wygodnie siedzieć? ;D bo trochę taka sztywna się wydaje ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie napiszę, że całe wesele przesiedziałam- bo tańczyłam ;p
      W przerwach na posiłki i odpoczynek zdarzyło mi się kilka razy usiąść i było zupełnie normalnie.
      Sukienka ma dół na 'stelażu' z fiszbin, który nadaje sukience bombkowaty kształt jednak nie ma problemu z siedzeniem. Siedząc 'stelaż' przenosi się bardziej na kolana ;)

      Usuń
  11. Sukienka śliczna, przy takiej figurze możesz sobie na taką pozwolić.

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie wygladasz pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, gdzieś widziałam podobną, ale Twoja bardziej mi się podoba!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna sukienka, pięknie wyglądasz w niej!
    podoba mi się efekt parasoli, bardzo efektowny i kobiecy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. wiesz, że ta sukienka jest rewelacyjna! świetnie to wymyśliłaś, super super super :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetna sukienka!;))
    ma bardzo ciekawy wygląd!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pretty dress!! Your blog is so cute!)
    We can follow each other?)
    http://karinamalinana.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne szpilki,totalnie mnie urzekły.!

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! Wspaniały blog, może byś chciała wziąć udział w wyzwaniu?
    Zapraszam http://masterof-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie się w niej prezentujesz, mam nadzieje że szybko znajdzie się nowy właściciel, bo taka sukienka musi bywać na imprezach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jaka urocza i niepowtarzalna, ale na mnie chyba nie co za duża ; <

    www.no-more-surprises.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. jak laleczka wygladasz !;d
    zapraszam do siebie na nowy post
    www.estiine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Darling you look great, its a beautiful dress.
    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  24. wooow! very interesting dress! love it!
    mary2be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Very pretty!! And I follow you!!))

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienka wygląda fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  27. gorgeous dress!!!
    maybe you would like to follow each other?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne, kobieca sukienka ! super:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. ale piękna ta sukienka *,*

    Zauważyłam, że zamiast mnie obserwować, masz mnie w kręgach :)
    Na blogu już jest ikonka do obserwowania, także jakbyś mogła dodać, byłoby mi bardzo miło :*

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest cudna. Masz talent. :)
    Przepraszam, że nie pisałam komentarzy wcześniej, ale niedawno wróciłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna sukienka*-*
    Obserwacja za obserwację? :)
    http://ssandra97.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow ! Dziewczyna -TALENT !!! Jestem pod ogromnym wrażeniem , sama bawię się igła , nitka , i materiał , ale ja się bawię , Ty tworzysz , bardzo pomysłowa sukienka ! Brawo !

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna sukienka, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Elegancja Francja :) Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  35. o boże cudowna sukienka, wyglądasz prze uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  36. piękna ta sukienka!
    zapraszam do siebie w wolnym czasie:)
    http://mesmerize87.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. wow jaka sukienka :D Nietypowa ale śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Hej Piękna! Kiedy znowu dodasz jakąś kreację?
    Już nie mogę się doczekać...

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawa sukienka!! :)) http://oliviaa-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ciekawa jest ta sukienka - nie mogę się zdecydować czy piękna czy okropna :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna sukienka :D

    zapraszam - > http://night-luck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładna sukienka, Też lubię połączenia materiału z koronką w sukienkach, Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Pięknie projektujesz,wszystkie bardzo mi się podobają.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  44. Ślicznie wyglądasz :))

    Obserwuję!! :))
    http://justemois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. robi wrażenie! niesamowita sukienka:*)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.