poniedziałek, 18 marca 2013

Szyciowy Blok Roku 2013

Witajcie,
już dziś ruszyło głosowanie na Szyciowy Blog Roku 2012 

i chciałabym Was zaprosić do zagłosowania na charme e chique,
jeżeli oczywiście podoba Wam się mój blog ;)
Nagroda, jaką możecie mi pomóc wygrać na pewno usprawniłaby moje szycie 
oraz dałaby większy komfort podczas tworzenia. 
Szyciowy Blog Roku 2012
Bardzo PROSZĘ Was o oddanie swoich głosów- TU.
a jeśli się uda stworzę na nowej maszynie swoją pierwszą autorską, pełną kolekcję, 
jeszcze w 2013 roku ;)

Głosując Wy również macie szanse zgarnąć ciekawe nagrody podając maila oraz w konkursie na facebooku- TU
Zapraszam bardzo serdecznie.
Mam nadzieję, że mnie wspomożecie ;)



I przedsmak świeżo uszytego kompleciku, a mianowicie marynarka z baskinką.
Niedługo pokażę się w komplecie z ołówkową spódniczką.
Do zobaczenia ;)

marynarka z baskinką

11 komentarzy:

  1. Gratulacje! :)
    Ja już zagłosowałam- oczywiście na Ciebie moja Droga :)) i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Głos poszedł, życze powodzenia i trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę powodzenia! Oczywiście zagłosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gotowe, głos oddany! Powodzenia :)

    Zapraszam na nowego posta :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Głosik oddany :) - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Głos oddany, i życzę wygranej

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia! ;>
    Głosik oddany :)
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna ta marynarka :) Dołączam do grona obserwatorów (jako Havirka) i zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.