sobota, 9 marca 2013

boring pants

Przy sobocie podzielę się z Wami swoją ostatnią przeróbką spodni.
Spodnie jak spodnie, czarne, obcisłe, przejedzone. Nudne.
Musiałam się nimi pobawić, wydaje mi się, że teraz czują się znacznie lepiej.
A przy okazji różnią się od tych pozostałych w szafie, nudnych spodni. 
Proste DIY- na spodnie możemy naszyć prawie wszystko.
W moim przypadku były to wycięte aplikacje ze znalezionego materiału i opalone, 
aby się nie siepały. 
jak przerobić nudne spodnie?
jak przerobić nudne spodnie?
jak przerobić nudne spodnie?
jak przerobić nudne spodnie?
zdjęcia: Nazim
spodnie: DIY by charme e chique
buty: DIY by charme e chique

24 komentarze:

  1. o kurczę, świetnie to wygląda! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe te spodnie! Całość wygląda fantastycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takich jeszcze nie widziałam, złoto bardzo na miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. genialnie przerobiłaś spodnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomysł :) spodnie wyglądają świetnie!
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądają te spodnie! :>

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie pasują idealnie do butów... nie mam jak eksperymenty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cieszę się bardzo ,że odwiedziłaś mojego bloga
    dziękuję za miły komentarz
    w wolnej chwili zapraszm ponownie
    fajnie tu u Ciebie
    pozdrawiam
    magda

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo oryginalnie! Super!

    OdpowiedzUsuń
  11. super spodnie! też chciałabym umieć robić takie cuda;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialny print na tych spodniach! Rewelacyjnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  13. HOLA GUAPA!!!! Hoy por casualidad he conocido tu blog, y como siempre digo; entre hermanas bloggers hay que apoyarse y yo ya te he dado mi apoyo uniéndome a tu comunidad de seguidoras!!! Fue una sorpresa veo que cada vez hay blogs de mucha calidad que no conozco y me complace haber encontrado!!!! Te invito al mío, espero te guste y te animes a darme tu apoyo!!! Nos mantenemos en contacto!!!! Mucha suerte y muy agradecida por tu nueva amistad!!!!

    KEYKOAMODEL.

    OdpowiedzUsuń
  14. zupełnie nowy blog zapraszam agirlslikeme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten sweterek i leginsy boskie są

    OdpowiedzUsuń
  16. Chce takie :D!!! Słuchaj ciekawie by było zrobić jeszcze jedne i naszyć to na pośladki ;p

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.