środa, 2 stycznia 2013

sylwestrowa mała czarna

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami
Jeden dzień opóźnienia, przepraszam. Ale nie żeby przepadł mi 1 stycznia, tylko po prostu nie było jak zrobić zdjęć. Dziś w chwili wolnego wbiłam się 
w sukienkę sylwestrową by charme e chique i odtworzyłam swój wizerunek z Sylwestra. 
Zgodnie z obietnicą.
Mam nadzieję, że się Wam podoba. Skromna mała czarna ze złotymi dodatkami.
Czas wrócić do rzeczywistości po długiej przerwie 
i wziąć się za swoje 
postanowienia noworoczne.
Niedługo pojawi się post z ostatnio uszytym płaszczem, mam nadzieję, że zaskoczę.

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami

elegancka i oryginalna mała czarna

elegancka i oryginalna mała czarna

charme e chique

sylwestrowa mała czarna
sukienka: charme e chique
zdjęcia: Nazim


67 komentarzy:

  1. Cudowna sukienka!
    Świetny blog, zapraszam do wspólnej obserwacji, na pewno będę wpadać częściej :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No w końcu ją pokazałaś! Już nie mogłam się doczekać :) Przedłużony tył jest nie w moim guście, ale oprócz tego - wspaniała, szczególnie "odsłonięte" plecy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooo! Prześlicznie! Aleś ty szczuplutka!! Ze spokojem mogłabyś być na billboardzie z ekskluzywna bielizna :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka prześliczna!;) Ty również;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny projekt, bardzo lubię kiedy ktoś podchodzi do absolutnej klasyki w spoósb niestandardowy, nadając sprawdzonemu rozwiązaniu indywidualne piętno. Klasa! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz ślicznie! Mega kobieco i seksownie! A sukienka jest piękna. Podoba mi się to połączenie materiałów- super:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta sukienka jest zachwycająca
    obserwuję i zapraszam do siebie
    pozdrawiam bb

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz talent!!:)
    Rewelacyjne dzieła tworzysz. I co najważniejsze jesteś Bardzo PIEKNA!:)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna sukienka :)
    Wszystkiego dobrego na ten Nowy 2013 rok

    OdpowiedzUsuń
  10. już pisałam w poprzednim poście ale się z przyjemnością powtórzę - olśniewająco wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawa jest ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, przepiękna sukienka!
    Miłego dnia!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna sukienka, tak samo jak Jej właścicielka - bardzo mi się podoba. Lubię złoto zestawione z czarnym kolorem, a tył sukienki hipnotyzuje, tak samo jak Twoja figura - zgrabna z Ciebie kobieta. :)

    Pozdrawiam serdecznie, dziękuję za odwiedziny - również życzę Ci wile dobrego w 2013 roku. :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialna kreacja!
    Obserwuję,
    zapraszam
    http://big-bam-boom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. dziękuje za komentarz ;)

    cudowna sukienka ;) bardzo ślicznie wyglądasz
    także obserwuję

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Tył sukienki jest super ! Sama od niedawna prowadzę bloga poświęconego modzie. Dopiero zaczełam, także przydałaby mi się obiektywna ocena :) http://sandixys.blogspot.com ZAPASZAM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe odwiedziny mojego bloga i za obserwację, w ramach rewanżu postanowiłam zajrzeć także do Ciebie.
    Wygląd tej sukience zjawiskowy i pasuje do CIebie.
    Pozdrawiam,
    M.

    www.donotpanicfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz rację, paski są chyba moim ulubionym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ślicznie w niej wyglądasz, zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wspaniała sukienka i czółenka :) też dodałam :) lubimy wzajemnie na fb?

    OdpowiedzUsuń
  21. piękna sukienka, przedostatnie zdjęcia moja ulubione:)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie! Jesteś uroczą dziewczyną! Pozdrawiamy serdecznie, Lucy & Martyna

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyglądasz przepięknie ! ;)
    zapraszam do siebie ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za odwiedziny;))

    Wyglądasz rewelacyjnie!!!

    Zapraszam częściej:)
    TheMaleStreet

    OdpowiedzUsuń
  25. Woww....you look beautiful! Gorgeous dress :)
    Your blog tittle is not in polish, it is in portuguese....am I wrong? I'm curious, because I'm portuguese ;)
    You have a lovely blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other on GFC and Bloglovin’? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much for following!!!! I’m following you back now on GFC and bloglovin (#2).....and I clicked there on the "♥like button" (below each post) on all your posts, to show some love ;)
      Keep in touch sweetie, and thanks a lot for your sweet comment, wish you a great 2013 full of health, love, success, and everything that makes your heart happy<3

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Usuń
  26. piękna sukienka!
    zazdroszczę cierpliwości do przyszywania małych elemencików! sporo roboty, ale efekt piorunujący! ;)
    pozdrawiam, Mooni

    OdpowiedzUsuń
  27. o rany coz za piekna sukienka, nie moge sie napatrzec na ciebie!! :)))

    OdpowiedzUsuń
  28. nieziemska sukienka, a ty wyglądasz pięknie ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie :)


    Dodaje zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Wspaniale wyglądasz , sukienka jest obłędna !
    Obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. hej! Z racji tego, że bardzo lubię oglądać Twoje pomysły nominowałam Cię do zabawy "Liebster Blog" ;) Zapraszam do mnie po szczegóły!
    Pozdrawiam, Mooni

    OdpowiedzUsuń
  32. Przepięknie! Idealnie podkreśla Twoją fantastyczną sylwetkę :-) obserwują i będę odwiedzać, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  33. sukienka jest prześliczna!! BARDZO CI PASUJE!!<3

    OdpowiedzUsuń
  34. Sukienka extra...wygladasz w niej super...

    OdpowiedzUsuń
  35. Details on the dress are stunning :)


    xo
    Sophie Mayanne
    Stop by and check out my blog sometime, I would love to know what you think.

    OdpowiedzUsuń
  36. o jejku, ta sukienka jest świetna, wyglądasz w niej fantastycznie
    zapraszam w wolnej chwili do siebie
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna sukienka ;*
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ojejku wyglądasz zjawiskowo! Kobiecy makijaż. Idealnie leży ta sukienka na Tobie. Równie piękna jak i TY!!! Pozdrawiam :) Do zobaczenia !

    OdpowiedzUsuń
  39. Beautiful Pics, really Pretty!!! Nice Look!!!!
    http://rimanerenellamemoria.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  40. super wyglądasz :0 piękna sukienka <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Przepiękna sukienka <3 złote dodatki i makijaż idealnie zgrane:) Super!
    Może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  42. cudowna jest ta sukienka, szczerze mówiąc nie miałam jeszcze okazji w życiu zobaczyć takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądasz bosko! Sukienka jest przepiękna! Sama chętnie bym taką założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetna sukienka!
    Zapraszamy do oglądania ręcznie szytych, stylowych torebek i gorsetów młodej, świetnie zapowiadającej się projektantki mody, zwyciężczyni konkursu na Najlepszego Projektanta Mody Dolnego Śląska 2012: http://surrealistycznyduettworczy.blogspot.com/
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  45. Wow! Świetna sukienka! Wyglądasz w niej nieziemsko:D Świetne plecy i te koraliki...mmm tak kobieco!

    OdpowiedzUsuń
  46. Zainspirowałaś mnie :) Co prawda sukienka średnio mi przypadła do gustu (nie mój krój), ale sam pomysł z koralikami spodobał mi się bardzo. Przerobiłam dzięki temu swój sweter, tutaj link do notki http://neri-meri.blogspot.com/2013/02/modowa-inspiracja.html i zapraszam do mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Robi duże wrażenie:) Bardzo ciekawy krój i oryginalny zarazem:)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.