środa, 2 stycznia 2013

sylwestrowa mała czarna

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami
Jeden dzień opóźnienia, przepraszam. Ale nie żeby przepadł mi 1 stycznia, tylko po prostu nie było jak zrobić zdjęć. Dziś w chwili wolnego wbiłam się 
w sukienkę sylwestrową by charme e chique i odtworzyłam swój wizerunek z Sylwestra. 
Zgodnie z obietnicą.
Mam nadzieję, że się Wam podoba. Skromna mała czarna ze złotymi dodatkami.
Czas wrócić do rzeczywistości po długiej przerwie 
i wziąć się za swoje 
postanowienia noworoczne.
Niedługo pojawi się post z ostatnio uszytym płaszczem, mam nadzieję, że zaskoczę.

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami

elegancka i oryginalna mała czarna ze złotymi dodatkami

elegancka i oryginalna mała czarna

elegancka i oryginalna mała czarna

charme e chique

sylwestrowa mała czarna
sukienka: charme e chique
zdjęcia: Nazim