sobota, 22 grudnia 2012

FIRMOO rozdaje okulary

Kilka dni temu dotarły do mnie moje nowe okulary firmy FIRMOO- internetowego sklepu optycznego. 
Firma mam nadzieję wszystkim dobrze znana, jeśli nie to zapraszam 
do zapoznania się z ofertą sklepu.
Mają bardzo szeroki wybór okularów korekcyjnych, "zerówek", 
jak również okularów przeciwsłonecznych.
Obecnie trwa PROMOCJA pierwszej pary okularów za darmo dla nowych użytkowników- trzeba jedynie pokryć koszty wysyłki, które wynoszą niecałe 18$, czyli około 60 zł. 
Więcej o promocji możecie poczytać tutaj.
okulary od FIRMOO
Mój wybór padł na duże, czarne, błyszczące oprawki, które polubiłam.
Noszę je non stop.
Ten sam model dostępny jest również w kolorze czarnego matu.
Możecie zobaczyć go tutaj.
okulary od FIRMOO
Okulary w pakiecie z twardym i miękkim etui, ściereczką oraz malutkim zestawem naprawczym, 
czyli śrubokręcikiem i śrubkami. 
okulary od FIRMOO
Okulary są MEGA. 
Ogólny wygląd, wykonanie i jakość szkła na duży plus.
okulary od FIRMOO
 Na stronie internetowej firmy FIRMOO możemy dopasować okulary przymierzając je wirtualnie. Świetna zabawa i ciężki wybór.
okulary od FIRMOO
 Dostawa była szybka, a kontakt z firmą FIRMOO bardzo profesjonalny i sprawny.
Wszystkim szczerze polecam okulary od firmy FIRMOO.
Od pierwszego założenia można się zakochać w tych okularach.
Jestem pewna, że to nie ostatnia para okularów od FIRMOO ;)
okulary od FIRMOO

okulary od FIRMOO

okulary od FIRMOO
 
.DOPIERO W NICH WIDZĘ, ŻE WYGLĄDAM W NICH ŚWIETNIE.
xD

jutro podzielę się z Wami swoimi arcydziełami świątecznymi.
śpijcie dobrze.

4 komentarze:

  1. Fajnie:) Super wyglądasz w tych okularkach:) Obserwuję i serdecznie zapraszam do siebie:)
    http://give-me-fashion.blogspot.com/ Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  2. " w nich widzę" -podoba mi się to, zupełnie jak ja, gdy się maluję omal "nie wejdę " w lustro, bo nic nie widzę :) serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moim nienawidzę.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.