piątek, 14 grudnia 2012

ciepłe leginsy, niechlujnie.

ciepłe leginsy na zimę
 Kupiłam niedawno ciekawy, cieplejszy materiał
- oglądając i trzymając go w ręce wiedziałam na co zostanie skrojony.
Jestem strasznie leginsowa, a że mamy zimę tradycyjne leginsy nie są dobrą opcją na wyjścia przy obecnej pogodzie, więc wpadłam na pomysł bawełnianych leginsów.
Są świetne. 
Mają wysoki stan- nie lubię kiedy podkoszulki plątają mi się tam gdzie nie powinny.
Miękkie i ciepłe.
No i wygodne, jak to leginsy.

Przypominam również o trwającym CANDY
w którym do zgarnięcia jeden z dwóch kołnierzyków DIY  by charme e chique.

ciepłe leginsy na zimę

ciepłe leginsy na zimę

ciepłe leginsy na zimę

ciepłe leginsy na zimę

ciepłe leginsy na zimę

ciepłe leginsy na zimę


leginsy: charme e chique
zdjęcia: Nazim

7 komentarzy:

  1. Leginsy są piękne. Ładnie leżą no i te kwiatki są cudne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa stylizacja, wysokie buty, to świetne rozwiązanie dla obcisłych leginsów!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny wzór, oryginalny bardzo.
    podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne! Takie wzorzyste są świetne na ożywienia zimowych stylizacji. A jak do tego ciepłe, to już w ogóle ideał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te legginsy:) Bardzo fajny mają wzór

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne leginsy,my tez je uwielbiamy:)
    Zapraszamy do nas :)

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.