sobota, 3 listopada 2012

polarowy nietoperz

Nietoperzowy płaszcz to mój uszytek sprzed ponad 2 lat. Nosi się świetnie. 
Jest ciepły i przyjemny w dotyku. 
Wykonany z dwustronnego - dwukolorowego ciepłego polaru. 
Zewnątrz jak widać na zdjęciach koloru czarnego, 
natomiast od strony wewnętrznej brązowy.
Bardzo go lubię, z resztą jak wszystko co sobie stworzę. 
Pozdrawiam i życzę cudownej soboty ;-)

płaszcz z polaru, nietoperz 2013

modny płaszcz z polaru, nietoperz 2013

płaszcz z polaru, nietoperz 2013

modny płaszcz z polaru, nietoperz 2013

modny płaszcz z polaru, nietoperz 2013

paznokcie z krzyżem cyrkonie

modny płaszcz z polaru, nietoperz 2013
zdjęcia: Nazim
płaszcz: charme e chique


32 komentarze:

  1. szyjesz piękne rzeczy :) zazdroszczę takiego oryginalnego nietoperka, bo wygląda naprawdę świetnie ;)
    p.s. super pazurki :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wow !!

    płaszczyk jest po prostu cudny!

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z pewnością oryginalny i ciepły:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny płaszcz. ;) + nie mogę się oprzeć, żeby to napisać : przypominasz mi Anię Bałon.

    OdpowiedzUsuń
  5. love love love your nails and jacket!!! Thank you for the sweet comment! Of course I would love for us to follow each other. I am a new follower on gfc, do the same to stay in touch <3


    The Closet 365

    OdpowiedzUsuń
  6. chciałabym pozostać w kontakcie! obserwujemy? daj znać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi! I'm your new follower and I find your blog so chic and stylish.... I hope you enjoy my blog too www.apartoffashion.blogspot.com ^_^

    OdpowiedzUsuń
  8. dlaczego niemożliwie wyjątkowa? :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Na pewno mega cieplutki:)) I fajnie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Baaardzo mi się podoba :) Nadaje się na zimę? Mam w planach uszycie płaszcza, ale nie wiem jak rozwiązać sprawę ocieplenia (a jestem strasznym zmarźlakiem :P )

    Pozdrawiam!

    www.annajaskolska.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że tak. Pomimo braku jakiejkolwiek podszewki i ocieplenia nadaje się nawet na zimę :) Jest bardzo ciepły. Ja też jestem zmarźlakiem i daję w nim radę, jednak na takie krótsze spacerki :p W pewnym momencie we wszystkim robi się zimno :)

      pozdrawiam

      Usuń
  11. Bardzo ładny. Coś innego ... uroczo w nim wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudnie wyglądasz płaszczyk genialny cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. pożycz mi swojej motywacji, bo ja nie mogę dokończyć zamka od spodni...

    OdpowiedzUsuń
  14. masz wyjatkowy talent, łaał *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. wspaniały płaszcz wow :)

    OdpowiedzUsuń
  16. hello!!! lovely blog!!
    can u also check mine what girls want!??
    let me know your opinion and if u like it fallow me.. i'll do the same for u!!
    http://robertagervasi.blogspot.it/
    thank u
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo fajny wzór na paznokciach :)

    również obserwuję ! :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. swietny ! i napewno cieplutki co sie ceni:P

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny płaszczyk i świetne pazury;)buziak

    OdpowiedzUsuń
  20. Nietoperz wygląda przepięknie, a ten brąz który "wychodzi bokami" daje przecudny efekt :) A manicure też jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie piękne paznokcie! <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Super, że masz pomysł na siebie i że go odważnie realizujesz.Tak dalej!Mam tylko jedną radę, zwróć uwagę na detale, dobór materiałów i estetykę, a twoje rzeczy już fajne, zyskają wyższą klasę.Zwróć uwagę np.w płaszczu na odstęp pomiędzy guzikami niby różnica nie duża ale coś razi. Dobór materiałów ma również duże znaczenie bo te same rzeczy wykonane z lepszej jakości materiałów wyglądałyby jak ciuch z drogiego butiku. Pozdrawiam i życzę powodzenia. Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za komentarz i dobre rady ;)
      tak zdaję sobie sprawę z tego co napisałaś, ale usprawiedliwię się tym, że płaszcz został uszyty już jakiś czas temu, a inne rzeczy czasami są szyte na szybko i tylko dla mnie.
      wiadomo, że jeżeli szyję coś dla kogoś to robię to z dużo większą precyzją ;)
      pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  23. Szewc boso chodzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. świetny płaszczyk, ja uwielbiam takie formy, na blogu mam mnóstwo rzeczy nietoperzowatych i właściwie to płaszczyka mi brakuje, jeżeli nie będziesz miała nic przeciwko temu, to na nadchodzącą jesień uszyję podobny bo twój jest ekstra pozdrawiam i zapraszam do mnie :-P http://szyciekaroliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.