czwartek, 15 listopada 2012

Nominowana?

W końcu chwila wytchnienia, więc jestem :)
Ten tydzień był bardzo pracowity i wyjątkowo pokręcony, jeszcze Polska przegrała z Urugwajem. Strasznie się cieszę, że pomału ten tydzień zbliża się ku końcowi.
Zostałam niedawno nominowana przez FLORA & SKELETON jako jeden z "TOP 3" ulubionych blogów,

więc nie zawiodę i odpowiem na zadane mi pytania ;)
O cokolwiek chodzi w tej zabawie, jest to zabawa i dziękuję za wyróżnienie.



1.Jaki był Twój najgłupszy sen?

Pierwsze pytanie i jakie trudne.
Sen. Najgłupszy, a zarazem najdziwniejszy - śni się często, ciężko wybrać ten najdziwniejszy, a może wstyd.

2. Najlepszy projektant mody to...
Cenię sobie prostotę, elegancję i oryginalność zatem moje uznanie kieruję do Coco Chanel. 
Również za zapał i osiągnięty cel.

3.Kawa czy herbata?
1:1

4.Jak zaczęło się Twoje zainteresowanie szyciem/przerabianiem rzeczy?
Tak na prawdę to wszystko zaczęło się od moich dziadków, którzy w swoim domu posiadali własne pracownie krawieckie - babcia dla Pań, dziadek dla Panów. Za każdym razem kiedy odwiedzałam dziadów marzyła mi się taka SWOJA, własna pracownia - te manekiny, maszyny, kolorowe tkaniny, ozdoby i inne błyskotki. Trzyma mnie to do dzisiaj, kiedy idę w odwiedziny. A moja mama mając taką mamę, również musiała czuć smykałkę do szycia, więc w wolnym czasie potrafiła coś uszyć. Później w wieku 6 lat,  zaczęłam trenować taniec towarzyski. Pierwszy turniej - bażant - pokaz talentu mojej mamy - pierwsza sukienka i moje pierwsze kroki na parkiecie. I tak z mijającymi latami szyliśmy, tańczyliśmy i szyliśmy. Ja podpatrywałam, aż podpatrzyłam i sama zaczęłam kombinować z nitką i igłą, później z maszyną, z manekinem i rysunkiem żurnalowym. Do dnia dzisiejszego z kombinowania nie zrezygnowałam i nie zamierzam.

5.Gdybyś mogła stać się przez jeden dzień jakąś znaną osobą to kim i dlaczego?
Tom Hardy. Nie wyjaśnię dlaczego - powinno być to oczywiste.


6. Jakie słodycze najbardziej lubisz?
Jeśli najbardziej to żelki, najlepiej kwaśne, a zaraz po nich mleczna czekolada z orzechami laskowymi.

7.Jakie są Twoje ulubione perfumy?
Armani Code, Can Can Paris Hilton, Calvin Klein Euphoria, Black XS Paco Rabanne.

8. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Moim ulubionym kolorem jest kolor ciepły - byle jaki, byle ciepły.

9.Jaki jest Twój ulubiony bohater z kreskówki/bajki?
FREDKA.

10. Gdzie chciałabyś mieszkać?
Dobrze mi tu gdzie jestem. Nie wyobrażam sobie mieszkać poza krajem, bez bliskich. Jedynie chciałabym sporo podróżować i poznawać inne kultury.

11.Twoim ulubionym przedmiotem w szkole była...
Matematyka.





ciepłego weekendu.

6 komentarzy:

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.