wtorek, 7 sierpnia 2012

bez wykrojów.

Zanim pokażę Wam długą 'tajemniczą' suknie w kolorze, przedstawię Wam sukienkę, którą przerobiłam dawno, dawno temu ze spódnicy, którą znalazłam w szafie u mamy. Jak tylko zobaczyłam materiał tej spódnicy od razu wiedziałam jaka śliczna będzie z niej sukienka. Bez większego przygotowania i bez pytania mamy czy mogę, wzięłam się do roboty. Pocięłam spódnicę bez zastanowienia, bez żadnych wykrojów i jakoś wyszło (pomimo częstych 'BEZ'). Chociaż dzisiaj na pewno byłoby się o co przyczepić w tej sukience.
Co się okazało spódnica należała do mojej cioci i czekała u mamy w szafie na małą przeróbkę ;p
Jednak jakoś z tego wyszłyśmy ;)
Sposób 'na oko' dawał mi w pewnym stopniu jakaś satysfakcję i prawie zawsze wychodziło tak jak miało wyjść, jeśli coś wyszło źle, kombinowałam tak, żeby wyszło w inny sposób. Do dzisiaj czasami szyję coś na  O K O - dziwne, ale lubię to ;-)

charme e chique przewiewna sukienka na lato 2012
Sukienka jest bardzo wzorzysta, posiada naszyte tasiemki - koronki, podstawa materiału jest prześwitująca. 
Poprzez takie połączenie sukienka nabiera uroku. 
charme e chique
charme e chique
sukienka na lato 2012
sukienka na lato modna


letnia sukienka 2012

letnia sukienka 2012

przewiewna sukienka na lato 2012

sukienka: charme e chique

2 komentarze:

  1. Jaka Ty jesteś piękna!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. A ta UROCZA ;) Dziewczęca taka i zabawna ;)
    Ja uwielbiam szyć na OKO hahaha, sama się z siebie śmieję, ale na oko zawsze najlepiej mi wychodzi!

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.