piątek, 20 lipca 2012

Do It Yourself - koszulka moro


Efekt nudy ! 


Efektownie pocięta koszulka, znowu to co lubię ! :)













Etapy powstawania:


1. Rozkładamy koszulkę na prostej powierzchni, po czym odcinamy rękawy - według upodobań (może być to bokserka z większym wycięciem z tyłu bądź tuż przy szwie rękawa lub tak jak zrobiłam ja - pośrednio).
2. Łapiemy z dwóch stron po szwach w połowie koszulkę z przodu i kładziemy, po czym przechodzimy do nacinania koszulki w paski ok 1cm. To samo robimy po drugiej stronie - na plecach. 
 3. Kładziemy koszulkę normalnie na płasko i nacinamy dół koszulki. Ja zostawiłam odstęp między górnymi nacięciami i dolnymi ok. 5cm, aby powstałe frędzle za bardzo się nie plątały.




3 komentarze:

  1. Nie przekonuje mnie, mogłabyś ją założyć i strzelić fotkę?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://charmeechique.blogspot.com/2012/07/kolorowe-moro.html
      ;)

      Usuń
  2. Oky -sory -nie wiem czemu tego nie widziałam - jest w porządku , fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.