sobota, 14 lipca 2012

'tańczący' manekin

Zaczynamy !



Przedstawiam Wam swojego pierwszego w życiu manekina, nie licząc dziadkowych, na które mogłam tylko popatrzeć, czasem pomacać. W porównaniu do tych produkowanych za dawnych czasów jest bardzo lekki - wykonany ze styropianu, obszyty elastycznym materiałem. Muszę powiedzieć, że nie lubię z nim pracować - chybocze się na boki, jest bardzo niestabilny. No, ale na jakiś czas muszę się nim zadowolić.


Na sam przód 'tańczący' manekin ( w kolorze) !


w czerni i w bieli - ponieważ wszystkie zdjęcia moich projektów na manekinie będą pokazywane Wam w szarościach, dopiero na mnie nabiorą kolorów :) 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

dziękuję za każdy komentarz ;)
jeśli zdecydujesz się zostać u mnie na dłużej, ja na pewno odwdzięczę się tym samym.